eerste looptraining

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
runbartje

eerste looptraining

Bericht door runbartje »

Sinds 4 weken ben ik beginnen te lopen, ik volg geen start to run of zo, zit nu aan 4.4 km zonder lopen en loop dit op 21 min, is dit goed voor een beginnende loper?
bloem

Re: eerste looptraining

Bericht door bloem »

Dat is al een behoorlijk tempo dat je er op na houdt... En behoorlijk snel afstand opgebouwd ook... Ik zou zeggen, doe een beetje voorzichtig ivm overbelasting... Zou jammer zijn om je vlot opgebouwde 'werk' te moeten staken wegens blessure...
Weet natuurlijk niks van je voorgeschiedenis, of je al een geoefend sporter bent of vertrekt van nul-conditie... ?
In ieder geval, de meeste start2run-programma's (0-5km) lopen over een 8 weken... en resultaat is dan 30 minuten continu lopen... Denk dat je de vergelijking dan zelf wel kan maken ?
Plaats reactie