Bronx

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Bronx

Bronx

Bericht door Bronx »

Hallo Start to runners ,

Ik ben de Bronx en 41jaar uit Oostende en ben vandaag gestart met Start to run en mijn eerste fase zit er op .
Ik ben gestart na 15 jaar gestopt te zijn met lopen en eigenlijk heb ik in mijn jonge jaren altijd gesport maar dit ging ten einde door een ernstige blessure aan knie en kruisbanden die jaren meesleepte tot verleden jaar 2 oktober een operatieve dubbele ingreep aan kraakbeen en kruisbanden , ben daarna gaan aansluiten voor een revalidatie met een sport kinesiste voor terug mijn been te herstellen .
Na al die jaren hebben ze me een verkeerde wegwijs gemaakt dat ik nimmer kon sporten en ben dan bijgekomen en verzwakt maar door een eindelijk superdokter te kennen in Brugge hebben ze mijn been terug herstelt daardoor ik weer kon lopen .
Ik heb terug een doel in mijn leven om het lopen terug op te pakken na jaren stoppen en met steun van mijn vrouw Sporterkertje hebben we de eerste fase helemaal uitgelopen na helse pijnen natuurlijk ( das normaal na 15 jaar niet gesport te hebben ) .
Ik ben trots op mezelf en wou weer bewijzen dat ik niet afgeschreven ben voor te gaan lopen en wil mijn leven weer een mooie fleur geven .
Den eerste indruk ? Awel het was zalig , vermoeiend maar toch genietend en trots op dit weer te mogen ervaren en zeker met een mooie beeld van de zee , onze loopje was via den dijk met zicht op zee ;-) .
Zo beste runnertjes , dit was weer een eerste kennismaking en introductie vanwaar ik kom en wat mijn doel is ........ ik geef een mooie raad aan alle beginnende runnertjes "" je bent nooit afgeschreven in het leven "" .
Groetjes van Bronx
dirk.vancoillie.5
Contacteer:

Re: Bronx

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Welkom en veel succes ;)
Bronx schreef:"" je bent nooit afgeschreven in het leven "" .
Das de waarheid als een koe :P
Inhale the future. Exhale the past.
Saskia1982
Contacteer:

Re: Bronx

Bericht door Saskia1982 »

Welkom hier en succes met het opnieuw opbouwen :)
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Plaats reactie