Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dannieke

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dannieke »

Vandaag een rustige 5km op 30min50.
https://connect.garmin.com/modern/activity/735303299
Ik beperk de afstand behoorlijk een dikke week voor de marathon, maar misschien ga ik morgen nog wel 45minuten lopen en zondag 30min.
Volgende week dinsdag en donderdag nog en een mini-loopje van minder dan 30 minuten.
Zondag 12/04 is het dan zover: marathon Rotterdam, ik kijk ernaar uit! :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Holenmens

Bericht door Holenmens »

Moniquevkeulen schreef:@Holenmens je hebt helemaal gelijk[emoji20] ik ga morgen weer met frisse moed opnieuw beginnen[emoji4] ik zal je laten weten hoe t me beviel. En dank je wel voor de schop onder m'n kont. Die had ik wel nodig, want t is natuurlijk super zonde dat ik nu al af laat weten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yep, zo is er altijd wel een excuus aan te voeren om niet te lopen, te warm, regen, te koud, te veel wind etc. Kleding aanpassen en gewoon gaan, eenmaal bezig heb je daar opvallend weinig last van. *zet klompen weer aan de kant*
Kaath

Bericht door Kaath »

Moniquevkeulen

Bericht door Moniquevkeulen »

Owwwww yessss joepie[emoji4][emoji4][emoji4] heb les 10 met vlag en wimpel gered Holenmens[emoji4]
Voor t eerst ook weer met m'n dochter, wat ik zelf wel spannend vond om met zo'n spring-in-t-veld te gaan lopen maar ze zei dat ik t goed deed en dat ze trots op haar oude moeder was[emoji12][emoji12][emoji12] haha was leuk en ben blij dat ik weer gegaan ben. Op m'n nieuwe schoenen liep het super!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Goed Monique! Nieuwe schoenen zijn altijd leuk, al moeten ze wel wat ingelopen worden natuurlijk.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Kris66

Bericht door Kris66 »

Vandaag lekker loopje gedaan,niks bijzonder,maar wel even getimed......
Ben al zo lang nieuwsgierig hoe snel........alllee,hoe traag,ik loop..
Ben even gaan rekenen,dik 8km/uur.
Ik dacht trager,ik loop echt wel traag vind ik.Word aan alle kanten voorbij gestoken.
Wat ik ook niet erg vind.

Gaat lekker !
Ik schat nog een weekje of 2,dan kan ik terug 3 keer per week mijn 5 km,eiiiiiiiiiiiiindelijk!
En dan opvoeren,heb er zin in !
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Voorbij gestoken? Dan zijn er veel sportieve mensen in jou gemeente, ik zie meestal geen kat ;)
Kris66

Bericht door Kris66 »

hahaha Dannieke,ik ook alleen met goed weer,de watjes !

:D
Kaath

Bericht door Kaath »

Hier rijden alleen wielrenners mij voorbij haha,ook geen lopers te zien eigelijk.
Holenmens

Bericht door Holenmens »

Gisteren 15km aan snel tempo, tussen 12,5 en 13km/u + nog een km 4 uitgelopen. De benen voelden goed, hopelijk kan ik dit nog een week of 2 zo houden. Mijn gewicht zit weer net onder de 80kg dus ook dat is wel OK. Nog 13 dagen http://www.marathonzvl.nl/marathon
Plaats reactie