Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dannieke

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dannieke »

Ik heb het rustig aan gedaan, zowel bij mee als tegenwind ongeveer dezelfde snelheid aangehouden.
7km aan 9,3km/u.
https://connect.garmin.com/modern/activity/733762189
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
fann

Bericht door fann »

Vrijdag zijn we in België vertrokken - sinds gisteren zijn we op ons appartement ... Ondertussen geslapen in hotels en op de ferry tussen Genua en Tunis.

Vandaag voor de eerste keer kunnen gaan lopen. Veel wind, veel bekijks (en geclaxoneer) en al heel warm in de zon
https://connect.garmin.com/modern/activity/734387321
Kaath

Bericht door Kaath »

http://connect.garmin.com/activity/734436984
Wat een wind,langs alle kanten
Eerst km 'S was echt stampen pfff
Uitgewaaid !!
Holenmens

Bericht door Holenmens »

Vandaag bericht gekregen van Amazon dat mijn gekochte schoenen (Brooks ASR10) niet meer voorradig waren en de order geannuleerd was :evil: PANIEK! Direct rondgebeld naar verschillende winkels en nog een zaak in Brugge gevonden die nog een paar had. 3 kwartier onderweg, blijkt het een paar ASR11 te zijn. Compleet andere schoen, dus niet geschikt. Nog maar een paar andere schoenen gepast, GTS15, ook niet goed. Komt de verkoper af met een paar Brooks Vapor 2, wat een compleet nieuwe schoen zou zijn. Zool hetzelfde als ASR10, materialen hetzelfde als ASR10, pasvorm en vormgeving hetzelfde als ASR10. Op een paar cosmetische details identiek aan de ASR10 dus, en gelijk een paar meegenomen. Waarom houd de fabrikant dan niet gewoon de naam hetzelfde. Je hebt ASR10, dan maak je een compleet nieuwe schoen, die noem je ASR11, vervolgens neem je het ontwerp van de ASR10 en verkoopt dat onder een nieuw naam :?: Maar goed, blij dat ik weer met mijn vertrouwde schoenen aan de slag kan.
Kris66

Bericht door Kris66 »

Me sooooooo happy !

Vandaag wilde ik 13 (2) 13 (2) 8 (2) lopen.
Had op voorhand wel beslist die 2 minuten te verminderen naar 1 minuut.
De eerst 13 minuten,zoals gewoonlijk,gingen niet erg lekker.......
Dus met een diepe zucht toch maar mijn 2 minuten gestapt.
Terug beginnen lopen,voor de volgende 13 min.
En ineens,zomaar,uit het niks,ging het allemaal vanzelf.
Zo vlot.....
dus,ipv 13 (2) 13 (2) 8 (2)
deed ik :
13 (2) 27 (2)
Had meer gekund,maar toch maar verstandig gedaan.

Hehe,na al die miserie,al de pijn,het hervallen,vandaag sinds lang met plezier gelopen,met een supergoed gevoel.
De vorige keren was door de schrik,meer een opgave,een uitkijken naar "hier voorbij raken"........
Ik geloof er terug in !
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Super Kris!
@Holenmens: Misschien ineens bulk aankoop doen van Vapor 2 shoes? :)
Laatst gewijzigd door Dannieke op 02 apr 2015, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Holenmens

Bericht door Holenmens »

@ Dannie, dat zou ik best eens kunnen overwegen als ze me de 18de niet in de steek laten :mrgreen:
Moniquevkeulen

Bericht door Moniquevkeulen »

Wat knap die doorzetters hier, die ook met die storm liepen... Ik heb deze week echt verzaakt en daar baal ik erg van. Morgen heb ik mezelf verplicht om van s2r les 10 te doen, dan is t op 1 dag wel een week geleden dat ik gelopen heb[emoji33] hoop ik niet dat ik dat kleine beetje opgebouwde conditie wat ik had nog niet kwijt ben. Ik heb nu wel nieuwe asics (cumulus) gekocht, dus met dat betreft moet t wel helemaal goed komen[emoji4]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Holenmens

Bericht door Holenmens »

Het waait al wat minder gelukkig; ruim 9km, gemiddeld 13km/u, laatste 2 aan 14,5 en 15km/u. Lange loop van vorige week lijkt goed verteerd, als de omstandigheden goed zijn loop ik misschien nog wel een 25km dit weekend aan M-tempo. 2 weken voor D-day, moet nog net kunnen als het makkelijk gaat. Nieuwe schoentjes zitten als gegoten, geen druk of wrijvingspunten, loophouding is ook exact hetzelfde.

@Monique, lopen met tegenwind is juist goed. En een week niet lopen is inderdaad niet verstandig, nieuwe onderzoeken wijzen uit dat spierkracht wel maanden behouden blijft maar dat conditie na 1 week al serieus achteruit gaat. Maar met ook relatief weinig sporten kan dit proces behoorlijk vertraagd worden. Zelfs met de helft van de "normale" sport is de achteruitgang gering.
Moniquevkeulen

Bericht door Moniquevkeulen »

@Holenmens je hebt helemaal gelijk[emoji20] ik ga morgen weer met frisse moed opnieuw beginnen[emoji4] ik zal je laten weten hoe t me beviel. En dank je wel voor de schop onder m'n kont. Die had ik wel nodig, want t is natuurlijk super zonde dat ik nu al af laat weten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie