Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Ik ken het niet, nee.
Die van Bornem staat ertussen blijkbaar op wikipedia, nochtans het vernoemen niet waardig.
Superkort en slecht onderhouden, dan is die van Steendorp veel beter, maar die heeft dan weer wat pittige hellingen.
Enfin, Finse piste is ook niets voor mij, absorbeert teveel energie waardoor het heel vermoeiend is.
Vandaag m'n vertrouwde toertje gedaan, maar bij het passeren van de dijk ook 10x de trap op en af gelopen, beetje als voorbereiding voor de Antwerp Urban Trail.
Dat geeft een hartslag van 174 bij nog geen 5km/u, pittig!
Dat ga ik nog wel meer in mijn trainingen steken!
http://connect.garmin.com/activity/443812194
Superkort en slecht onderhouden, dan is die van Steendorp veel beter, maar die heeft dan weer wat pittige hellingen.
Enfin, Finse piste is ook niets voor mij, absorbeert teveel energie waardoor het heel vermoeiend is.
Vandaag m'n vertrouwde toertje gedaan, maar bij het passeren van de dijk ook 10x de trap op en af gelopen, beetje als voorbereiding voor de Antwerp Urban Trail.
Dat geeft een hartslag van 174 bij nog geen 5km/u, pittig!
http://connect.garmin.com/activity/443812194
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Ja da's even wat anders he, zo'n trap op en af! Maar heel goed voor de conditie, denk ik, en voor de kracht in de benen.
Die Urban Trail komt helemaal goed zo te lezen.. trappen en hellingen zorgen idd voor sterkere beenspieren
Maar een 'energieslorpende' Finse piste zorgt er ook wel voor dat je in wegwedstrijden sneller bent hoor
Vorige woensdag clubtraining : 15 keer afwisselend 100m 'snel' en 100m in anderhalf zo veel tijd als de snelle 100... Ging goed.. ook al moest ik 't alleen doen, mijn vaste loopmaatje was ziek en de rest liep ofwel sneller ofwel trager... Vrijdag en rest van 't weekend geen gelegenheid gevonden om te lopen, dus ook geen tijd gehad voor de wedstrijd op 't mountainbikeparcours... Zal voor een volgende zijn...
Dan maar lekker een uurtje joggen onder de middagpauze maandag... In 't begin van 't loopje was 't rustig "op 't gemakje" genieten vd toch wel fraaie omgeving... naarmate de tijd vorderde en ik nog niet meteen zicht had op "hoe ver nog terug naar 't werk" ging het tempo toch wel meer en meer de hoogte in
Zullen uiteindelijk toch wel 'n 10km geworden zijn op 1u en 5min
Morgen terug clubtraining.. en vrijdagmiddag nog een keer de route aan 't werk lopen... zonder tijdsdruk dan
Vorige woensdag clubtraining : 15 keer afwisselend 100m 'snel' en 100m in anderhalf zo veel tijd als de snelle 100... Ging goed.. ook al moest ik 't alleen doen, mijn vaste loopmaatje was ziek en de rest liep ofwel sneller ofwel trager... Vrijdag en rest van 't weekend geen gelegenheid gevonden om te lopen, dus ook geen tijd gehad voor de wedstrijd op 't mountainbikeparcours... Zal voor een volgende zijn...
Dan maar lekker een uurtje joggen onder de middagpauze maandag... In 't begin van 't loopje was 't rustig "op 't gemakje" genieten vd toch wel fraaie omgeving... naarmate de tijd vorderde en ik nog niet meteen zicht had op "hoe ver nog terug naar 't werk" ging het tempo toch wel meer en meer de hoogte in
Morgen terug clubtraining.. en vrijdagmiddag nog een keer de route aan 't werk lopen... zonder tijdsdruk dan
Amai die wind! Zelfs bergaf was het stoempen!
Op sommige momenten was ik zelfs aan het roepen op de wind...
Maar toch mijn 10km gehaald. Nog 6 te gaan!
Maar toch mijn 10km gehaald. Nog 6 te gaan!
Eerst 6 km gewoon doorgelopen ,daarna wat intervallen gedaan .Intussen nog iemand die de weg vraagt(wat ik haat als ik loop!!!).Op laatst ook nog voor de overweg ,voor een trein die maar niet kwam.Maar wat een wind pfff.Ik wil weer eens lopen zonder wind !!
http://connect.garmin.com/activity/444232189
- AmedeeVanGasse
- Contacteer:
Mensen die de weg vragen hebben tegenwoordig echt geen respect meer voor mensen die oortjes in hebben, terwijl dat toch een duidelijk signaal is van "ik wil niet gestoord worden".Kaath schreef:Eerst 6 km gewoon doorgelopen ,daarna wat intervallen gedaan .Intussen nog iemand die de weg vraagt(wat ik haat als ik loop!!!).Op laatst ook nog voor de overweg ,voor een trein die maar niet kwam.Maar wat een wind pfff.Ik wil weer eens lopen zonder wind !!
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
Ook vandaag een halfuurtje gelopen, maar ai wat was dat niet lekker, die wind! Ik geloof dat ik de hele weg wind tegen had. Ik had even wind mee, maar toen moest ik een hele lange hoge brug over met een flinke helling...
Ik ga nu een programma lopen van RunKeeper, genaamd 'Running for FatLoss'. Niet omdat ik wil afvallen, maar omdat het me een handig trainingsplan lijkt. Met gewone trainingen en intervaltrainingen, van alles wat. Het begint met eerst een paar keer gewoon 30 minuten lopen.
Ik ga nu een programma lopen van RunKeeper, genaamd 'Running for FatLoss'. Niet omdat ik wil afvallen, maar omdat het me een handig trainingsplan lijkt. Met gewone trainingen en intervaltrainingen, van alles wat. Het begint met eerst een paar keer gewoon 30 minuten lopen.
Ik heb 2 maand stil gelegen, omdat ik steeds pijn had in mijn ene enkel, en ik na een afspraak met een sportarts te horen kreeg dat ik steunzolen moest laten maken en voor ik die had niet meer mocht lopen. Gisteren had ik ze en ben ik meteen terug in de startblokken gaan staan.
Ik had gevreesd dat mijn conditie terug naar af zou zijn, omdat ik 2 maand geleden maar net die 10 weken STR had uitgelopen en toen meteen 2 maand stil zat. Maar ik heb bijna 25 minuten gelopen en 3.5 km gedaan!
Ik had nog door kunnen gaan maar ben dan toch maar gestopt, omdat de podoloog me had aangeraden rustig aan te doen in het begin. En ik had helaas wel een blaar op een voet op de plaats waar de steunzool wat omhoog gaat. Hopelijk geneest die snel! Iemand hier ervaring mee, als je wil lopen terwijl je blaren hebt? En hoe je die kan voorkomen?
Morgen weer lopen! Jeuh!
Ik had gevreesd dat mijn conditie terug naar af zou zijn, omdat ik 2 maand geleden maar net die 10 weken STR had uitgelopen en toen meteen 2 maand stil zat. Maar ik heb bijna 25 minuten gelopen en 3.5 km gedaan!
Morgen weer lopen! Jeuh!