Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
55 min. rustige duurloop.
Dat was mijn laatste 'serieuse' training.
Volgende week nog 3 trainingen: korte rustige duurloopjes of hetsteltraining en dan le moment supreme: mijn eerste 10 km loopje
Volgende week nog 3 trainingen: korte rustige duurloopjes of hetsteltraining en dan le moment supreme: mijn eerste 10 km loopje
Mooi Kaath!Kaath schreef:Net lekker gelopen ,ik dacht gewon doorgaan![]()
http://connect.garmin.com/activity/434905289
Vandaag ook van 't mooie weer geprofiteerd en wat langer gelopen, was lekker in 't zonnetje
Uur twintig met nog wat korte versnellinkjes tussendoor.. morgen 'rustdag' voor wat 't lopen betreft toch
Volgende week wat gas terugnemen in aanloop naar geplande 'wedstrijd' zondag..
-
Dolfijntje85
Vandaag voor de eerste keer een loopje van 10 km gedaan! 
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Proficiat !! En? Hoe voelt dat?Armani schreef:55 min. rustige duurloop.
Lekker, Kaath en Dolfijntje!
Ik had sinds zondag niet meer gelopen maar dat is me goed bekomen want ik heb vandaag, in het kader van mijn herstelprogramma, het schema van Evy week 7 gelopen: 8-2-10-3-8-2
Ik liep op vleugeltjes, de eerste km liep ik 9,75 km/uur. En heb de training pijnloos doorstaan, dus volgende keer ga ik weer een stapje verder. Als ik nou zo door kan gaan, kan ik over een week weer gewoon een halfuur achtereen lopen! Hopelijk is dat niet te ambitieus...
Ik had sinds zondag niet meer gelopen maar dat is me goed bekomen want ik heb vandaag, in het kader van mijn herstelprogramma, het schema van Evy week 7 gelopen: 8-2-10-3-8-2
Ik liep op vleugeltjes, de eerste km liep ik 9,75 km/uur. En heb de training pijnloos doorstaan, dus volgende keer ga ik weer een stapje verder. Als ik nou zo door kan gaan, kan ik over een week weer gewoon een halfuur achtereen lopen! Hopelijk is dat niet te ambitieus...
- AmedeeVanGasse
- Contacteer:
Vanmorgen gelopen, en ik heb Runkeeper ingesteld om nu om de 2 minuten en om de 250m iets te zeggen. Meer feedback = regelmatiger tempo!
Runkeeper viel wel even uit door een inkomend gesprek.
Runkeeper viel wel even uit door een inkomend gesprek.
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
Mijn eerste post op dit forum :p
Ik had vandaag graag willen gaan lopen, maar moest de hele ochtend binnenblijven vanwege een bezorging. En toen die eenmaal geweest waren, ging het de rest van de tijd hagelen en regenen
Hopelijk lukt het morgenmiddag.
Hopelijk lukt het morgenmiddag.
Vanavond ook een uurtje gaan lopen, 't is wat frisser waardoor ik liever wat harder loop om geen kou te krijgen.
Tempo rond 9,3km/u, hartslag 145 gemiddeld. Ik heb geen echt trainingsschema nu en loop 3 (soms maar 2) keer per week.
Ik merk dat het toch wat beter gaat dan tijdens het zwaardere halve marathon schema. Maar ik ga binnenkort terug verder met een schema, want ik heb die regelmaat toch nodig.
Oh ja! Dit was zaterdagochtend:
https://twitter.com/DabbieDan/status/42 ... 00/photo/1
Tempo rond 9,3km/u, hartslag 145 gemiddeld. Ik heb geen echt trainingsschema nu en loop 3 (soms maar 2) keer per week.
Ik merk dat het toch wat beter gaat dan tijdens het zwaardere halve marathon schema. Maar ik ga binnenkort terug verder met een schema, want ik heb die regelmaat toch nodig.
Oh ja! Dit was zaterdagochtend:
https://twitter.com/DabbieDan/status/42 ... 00/photo/1
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10