Leuke app voor beginners?

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
kelleke04

Re: Leuke app voor beginners?

Bericht door kelleke04 »

ik loop met de app van runtastic... voor mij echt goed om alles te kunnen opvolgen qua vooruitgang enzo
flatcoatjrt

Bericht door flatcoatjrt »

kelleke04 schreef:ik loop met de app van runtastic... voor mij echt goed om alles te kunnen opvolgen qua vooruitgang enzo
Ik ook ;)
gekkesiamees

Bericht door gekkesiamees »

Ik gebruik Dogwalk.. die geeft je route aan, de gemiddelde snelheid, stijging en calorieen.. je kan zelf kiezen wanneer hij moet meten.. om de 100 meter, 200 etc.. daarbij kan je invoeren wat voor wandeling of activiteit het is.. wandelen met de hond of een looptraining.. om de 1,6 km zegt ze hoe lang je loopt over 1km gem snelheid etc.. ook dat is in te stellen. Dit werkt gewoon naast je audio van Evy.. heel handig want je ziet zo ook je tempo op lopen.. elke workout is op te slaan..
Alfie

Bericht door Alfie »

Ik wil de podcast van Evy downloaden, maar het forum zegt dat ik eerst dit moet gedaan hebben:
"Om de link & informatie te zien moet je minimaal 1x gepost hebben in dit onderwerp", maar die link naar 'dit onderwerp' werkt dus niet eens ^^
Hoe moet ik er dan geraken?

Link naar topic in dit forum: http://www.start-to-run.be/forum/muziek ... s-t63.html" onclick="window.open(this.href);return false;
flatcoatjrt

Bericht door flatcoatjrt »

Alfie schreef:Ik wil de podcast van Evy downloaden, maar het forum zegt dat ik eerst dit moet gedaan hebben:
"Om de link & informatie te zien moet je minimaal 1x gepost hebben in dit onderwerp", maar die link naar 'dit onderwerp' werkt dus niet eens ^^
Hoe moet ik er dan geraken?

Link naar topic in dit forum: http://www.start-to-run.be/forum/muziek ... s-t63.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha het moet ook geen link zijn..je moet het gewoon lezen als een onderstreping :mrgreen:
Suus123

Bericht door Suus123 »

Hallo,

Ik heb een Polar H7. Deze werkt perfect op mijn iphone (via bleutooth) en eveneens op de polar horloge van mijn man.
FTR

Bericht door FTR »

Ik vond een app nogal storend. Ik heb Evy gewoon als MP3, niet als app. Ik was ook nieuwsgierig van hoe hard ik liep, hoe ver/veel ik liep enzovoorts enzovoorts. Nou, ik ergerde me kapot aan dat ding. Het ding heeft voorrang op mijn MP3, dus als dat ding begint te "babbelen" hoor ik Evy niet meer. Plus 2X toe signaal verloren van GPS en dat moet mijn telefoon ook eventjes vermelden plus het vermelden dat het weer gevonden was. Nee, niets voor mij zo'n ding. Misschien als ik verder ben in de training. Ik zit nu in week 5.
marcelleken

Bericht door marcelleken »

FTR schreef:Ik vond een app nogal storend. Ik heb Evy gewoon als MP3, niet als app. Ik was ook nieuwsgierig van hoe hard ik liep, hoe ver/veel ik liep enzovoorts enzovoorts. Nou, ik ergerde me kapot aan dat ding. Het ding heeft voorrang op mijn MP3, dus als dat ding begint te "babbelen" hoor ik Evy niet meer. Plus 2X toe signaal verloren van GPS en dat moet mijn telefoon ook eventjes vermelden plus het vermelden dat het weer gevonden was. Nee, niets voor mij zo'n ding. Misschien als ik verder ben in de training. Ik zit nu in week 5.
Normaal kan je bij zowat alle apps de voice-feedback uitzetten, of zodanig configureren dat er alleen bepaalde gesproken berichten doorkomen, dus mij hindert het niet echt (bij mij staat zowat alles van gesproken berichten uit).
AmedeeVanGasse
Contacteer:

Bericht door AmedeeVanGasse »

Ik heb van zowel Runkeeper als Endomondo een Pro account en ik heb ze alletwee uitgeprobeerd op mijn LG Nexus 4 (Android).
Ik vind de gps nauwkeuriger met Runkeeper dan met Endomondo, en dat is voor mij toch het belangrijkste. Op de webste van Runkeeper is het ook zeer eenvoudig om de kaart van een activiteit achteraf aan te passen, bijvoorbeeld als de gps eens een minder dagje heeft. Op de website van Endomondo kan je dat niet. De website van Endomondo heeft dan weer een aantal statistieken die ik mis bij Runkeeper. Runkeeper heeft dan weer het voordeel dat ze het ecosysteem van third-party apps veel meer promoten. Voor mij liggen ze alletwee zeer dicht bij elkaar.

Tegenwoordig gebruik ik Runkeeper op de smartphone, en met behulp van https://tapiriik.com/ gebeurt er automatisch een synchronisatie naar Endomondo en Dropbox.
Tapiriik ondersteunt ook Strava, Garmin en SportTracks. De synchronisatie kan in alle richtingen gebeuren voor al deze services.
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
Plaats reactie