Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Hey Yvonne, je instelling : meedoen om het een meegemaakt te hebben, is al prima. Maakt meesa ook dat je een pak rustiger aan de start verschijntYvonne schreef: Het gaat mij niet zozer om de tijd, maar om het gewoon een keertje mee te maken. Ik verwacht met mijn tempo uit te komen tussen de 36 en 40 minuten. Is dat reeel?

Je schatting om de wedstrijd tussende 36 en 40 minuten uit te komen ijkt mij meer dan reeel, da's immers tussn de 8.4 en 9.3 km/u, en het gemiddelde dat je nu loopt ligt daar ook tussen, dus geen probleem lijkt e

Bovendien geeft zo'n wedstrijd je extra vleugeltjes, wat jouw inschatting hééél realistich maakt.
Veel succes in elk geval, we kijken uit nar jouw wedstrijdverslag

Ik heb vandaag volgende wijze les geleerd: eet niet uit gewoonte om 15 uur je abrikozen en pruimen op als je gepland had om om 16.30 te gaan lopen
Langs de andere kant heb ik dankzij/ondanks die stukken fruit wel mijn 5 km voor de eerste keer in mijn carriere onder de 35 minuten gelopen, zat er zelfs een hele minuut onder
terwijl ik niet echt het gevoel had dat ik moeite deed om sneller te lopen of zo, het gebeurde gewoon. Daarna de laatste 3 km wel gewoon gewandeld ... die pruimen toch...

Langs de andere kant heb ik dankzij/ondanks die stukken fruit wel mijn 5 km voor de eerste keer in mijn carriere onder de 35 minuten gelopen, zat er zelfs een hele minuut onder

Oei Bloem, net nu ik mij ook hartslagmeter aangeschaft heb en natuurlijk ook Polar. Gelukkig loop ik nu nog alleen maar vanaf volgende week terug met mijn vertrouwde maatjes. Ben benieuwd. Voor het ogenblik heb ik nog een andere persoonlijke vete met mijn polar uit te vechten. Dat ding doet me echt kruipen ik moet gewoon wandelen om binnen mijn "own zone" te blijven, behoorlijk frustrerend. Ga er toch een beetje boven zodat het nog een beetje leuk blijft, misschien ligt het wel aan mijn conditie die nog bijlange niet optimaal is maar ik kan toch alweer gemakkelijk 25' lopen. >Mag vanaf nu van mijn kinesist maar 10% per week bijdoen, zal dus maar luisteren naar zijn wijze woorden.
Gisteren meegedaan met Stasegem loopt. Mijn eerste loopwedstrijd 
11.280 km, precieze tijd weet ik niet. Komt nog op de site, maar ik denk 54min, 36sec

11.280 km, precieze tijd weet ik niet. Komt nog op de site, maar ik denk 54min, 36sec
Wow Gio, vliegmachien
Proficiat en op naar de volgende !!
Omimieke, heb ondertussen een en ander nagelezen id handleiding van mijn speeltje... Ook al is dat ding gecodeerd moet je er toch op letten om bij aanvang op meer dan een meter van de anderen te starten..
Volgende week zo eens uitproberen... Misschien ook goeie tip voor jou..
Voor de 'geen hartslagmeting-fout' zeggen ze dat ik mijn borsthaar moet scheren
Denk dat het zou kunnen liggen aan 't feit dat ik de band al te lang van tevoren aanhad zodat de geleiders al te fel terug opgedroogd waren
want vanaf dat ik begon te zweten gaf ie terug een juiste meting... (zij het wel doorgestuurd naar de verkeerde ontvanger
)
Qua 'kruipen' kan ik met je meespreken... had wat liggen prutsen met de instellingen en gisteren tijdens mijn loopje had ik ineens 'zone locked'
klaargekregen... net terwijl ik nog niet eens in mijn 'ownzone' zat... begon dat ding te piepen nog voor ik aan 70% van mijn max zat... omdat ik niet nog meer wou ontregelen en zowizo een korte trage herstelloop had gepland me daar dan maar aan gehouden... heb zo over mijn 5km 38,5min gedaan!
Maar, kan geen kwaad om er zo een training tussen te steken... zeker daar ik deze week nog eens ga voor 4 trainingen...

Proficiat en op naar de volgende !!
Omimieke, heb ondertussen een en ander nagelezen id handleiding van mijn speeltje... Ook al is dat ding gecodeerd moet je er toch op letten om bij aanvang op meer dan een meter van de anderen te starten..

Voor de 'geen hartslagmeting-fout' zeggen ze dat ik mijn borsthaar moet scheren

Denk dat het zou kunnen liggen aan 't feit dat ik de band al te lang van tevoren aanhad zodat de geleiders al te fel terug opgedroogd waren

Qua 'kruipen' kan ik met je meespreken... had wat liggen prutsen met de instellingen en gisteren tijdens mijn loopje had ik ineens 'zone locked'

Maar, kan geen kwaad om er zo een training tussen te steken... zeker daar ik deze week nog eens ga voor 4 trainingen...
Vandaag voor het eerst in de middag gelopen, omdat de Dorpsloop in Kesteren ook pas om 16.30 uur start. Misschien komt het omdat ik het niet gewend ben om in de middag te lopen, maar het ging erg moeizaam. Wel heb ik volgens de tijden iets sneller gelopen dan anders (5 km in 32.38), maar nadien zag ik mijn mijn Polar software dat ik ver in het hoogste inspanningsniveau zat en regelmatig buiten mijn zones liep. Ik denk dat ik volgende keer daar beter op moet letten.
Ik zal zeker nog een paar keer laat in de middag moeten gaan lopen, misschien went dat ook.
Gegevens:
6 km
39.05 minuten
439 Kcal.
min. hartslag 163
max. hartslag 175
gem. snelheid 9,2 km/u
max. snelheid 10,5 km/u
gem. tempo 6:31
harstslag 10 minuten na training: 107
Op deze manier ga ik niet echt met een lekker gevoel naar de wedstrijd.
Ik zal zeker nog een paar keer laat in de middag moeten gaan lopen, misschien went dat ook.
Gegevens:
6 km
39.05 minuten
439 Kcal.
min. hartslag 163
max. hartslag 175
gem. snelheid 9,2 km/u
max. snelheid 10,5 km/u
gem. tempo 6:31
harstslag 10 minuten na training: 107
Op deze manier ga ik niet echt met een lekker gevoel naar de wedstrijd.
-
Na een dag of 10 niks gedaan te hebben wegens te warm (temp. liep op tot 42 gr. in de schaduw op mijn vakantiebestemming) vandaag weer een loopje gedaan.
Heel, heel rustigaan trouwens! Nog nooit zo'n laag tempo gelopen denk da zelfs de slakken mij met gemak konden passeren ). De andere kant van de medaille is dan wel dat mijn hartslag mooi laag bleef, telkens die begon te stijgen heb ik eventjes gewandeld.
Ik deed dus nu 48,19 min over mijn 5 km, is echt heel traag dus.
Gem. hartslag 133, max 157.
Nu heb ik weer een ander probleem, mijn kuiten voelen echt stram, een trekkerig gevoel , geen pijn eigenlijk, zijn ook dikker. Het is ni van het loopje van vandaag, is al een dag of 10 zo. Moet ik mij zorgen maken of is het een normale evolutie? Kan iemand mij inlichten ? Doorlopen of rusten????
detailgegevens van vandaag:
http://connect.garmin.com/activity/214658739" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel, heel rustigaan trouwens! Nog nooit zo'n laag tempo gelopen denk da zelfs de slakken mij met gemak konden passeren ). De andere kant van de medaille is dan wel dat mijn hartslag mooi laag bleef, telkens die begon te stijgen heb ik eventjes gewandeld.
Ik deed dus nu 48,19 min over mijn 5 km, is echt heel traag dus.
Gem. hartslag 133, max 157.
Nu heb ik weer een ander probleem, mijn kuiten voelen echt stram, een trekkerig gevoel , geen pijn eigenlijk, zijn ook dikker. Het is ni van het loopje van vandaag, is al een dag of 10 zo. Moet ik mij zorgen maken of is het een normale evolutie? Kan iemand mij inlichten ? Doorlopen of rusten????
detailgegevens van vandaag:
http://connect.garmin.com/activity/214658739" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Contacteer:
Vandaag iets meer dan 7.5km gelopen. Weer nieuwe loopstukje uitgeprobeerd langs de schelde en deze keer niet in de wei belandt. Ook een mooi tempo gehaald van 8.8km/h, niet het maximum eruit gehaald maar dat moet ook niet altijd.
Overmorgen opnieuw een loopje van 7km, als alles goed blijft gaan dan zitten we deze maand mooi boven de 100km.
Overmorgen opnieuw een loopje van 7km, als alles goed blijft gaan dan zitten we deze maand mooi boven de 100km.
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
gisteravond dwars door Turnhout meegelopen (11km)
en uitgelopen net binnen het uur
Net geen 5,6 km in een kleine 33 minuten woooeehoeeee!!
Trots!!
http://runkeeper.com/user/TeamBlue/acti ... bile=false
Ben blij ben blij ben blllijjj!!!

http://runkeeper.com/user/TeamBlue/acti ... bile=false
Ben blij ben blij ben blllijjj!!!
Da's ook vrij snel!! Proficiat!!nick35 schreef:gisteravond dwars door Turnhout meegelopen (11km)