waar beginnen?

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
leen bakelants
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2009, 14:17

waar beginnen?

Bericht door leen bakelants »

Ik ben Leen ,52j, en heb al 2 keer de reeks van 5km gedaan :1keer in groep,1 keer met de ipod.Maar ik kom nooit dat gevoel tegen dat ik het "leuk" vind.Graag zou ik zover geraken...
Mijn vriendin daagde haar vrienden (waaronder ik) uit om op 15 maart 2010 samen de 10 km te lopen ,ieder op eigen tempo...Ik geraak maar niet van start,stel het steeds uit en weet dat ik ergens halverwege de eerste reeks van 5 km zal moeten beginnen.
Maar is dat wel haalbaar die 10km binnen 3 maanden???
Door me hier in te schrijven hoop ik wat ondersteuning te krijgen om alsnog aan de slag-loop te gaan.Bij deze trek ik nu mijn loopsloefen aan en begin er aan...
leen
Jan
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2009, 09:44
Locatie: Wijchmaal (Peer)

Re: waar beginnen?

Bericht door Jan »

Als je al wat voorbereiding hebt zal die 10 km in 3 maanden heus wel lukken. Hier en daar zitten er wel sessies tussen die zwaarder zijn (interval), maar je merkt als je volhoudt dat het steeds makkelijker zal gaan.
Plaats reactie