Dagboek van een tettergat :D

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Eerlijk? Is dat goed?
Jullie maken mij blij!
Snotterface :lol: :lol: :lol:
Intussen vreselijke pijn aan middenrif. Bedtijd dus of mijn kindjes hebben morgen geen juf en ik heb juist vanalles leuk bedacht voor in de klas 8-)

Dank je wel voor alle lieve woorden <3
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Ik wil elke dag een snotterface 8-)
IMG_3898.PNG
IMG_3898.PNG (34.38 KiB) 2152 keer bekeken
Alleen na het lopen voel ik wel dat mijn luchtwegen niet optimaal functioneren maar dat is bijzaak. Morgen nieuwe reeks, ik ben benieuwd. In het begin keek ik daar steeds tegenop maar nu kijk ik er naar uit :)
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door martmarbus »

Je bent echt hel goed bezig.
Maar houd wel je rustdagen in de gaten.die heb je nodig om de spieren te laten aansterken.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Zo te lezen rust je niet veel, hopelijk blijf je in de goede flow :P
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Ik rust 2 dagen in de week. Dat is in principe te weinig (en daar doe ik al moeite voor), ik weet het. Maar het lukt wel en minder lopen voelt niet goed. Ik was al ambetant dat ik zaterdag niet kon gaan lopen omdat ik kerstmarkt had op school.
:shock: OMG! Ben ik verslaafd? :o
Het is ook maar telkens een half uur hé. Daar heb ik nog vaak de tijd voor. Misschien mindert dat vanzelf wel.
Sterken spieren niet aan als je niet rust?
Het is heerlijk om zo even een half uur te kunnen 'ontsnappen' :D :D :D
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

:evil: Pesthumeur.
Ik ging het doen zoals het hoort, 1 dag lopen, 1 dag rust. Dus gisteren niet gelopen. De halve dag ambetant geweest. Niet lopen en bijgevolg ook het huis niet willen uitgaan en dus geen boodschappen gedaan. Tot daar aan toe.
Maar vandaag ben ik dus uit mijn routine en zie het niet zitten om te lopen. Ga zo naar de muziekles met de jongste, tegen dat ze klaar is, is het 5u en donker en dan moet ik nog mijn boodschappen doen.
Ik WIST dat ik mijn routine niet mocht onderbreken :x
En morgen kan ik ook niet lopen want na school zijn de oudercontacten dus zit ik vast tot minstens 21u :?
*pesthumeurinhetkwadraat*
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

En toch is het best dat je rustdagen inlast hoor.
Inhale the future. Exhale the past.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door fann »

En als je nu gisteren wel had gelopen had het vandaag ook donker geweest om 17 uur... ;) ;) ;) ;)

Routine is inderdaad het handigst, tijdens het seizoen trainen wij drie keer per week, gemakkelijk en niet nadenken, gewoon zorgen dat je tegen 20 uur op de piste staat. Maar nu met de winteroverbrugging trainen we alleen op woensdag in groep en moet je twee keer zelfstandig gaan lopen... Altijd weer wat geimproviseer om het in die agenda te krijgen. Maar loop ik een keertje minder, soit, het zij zo...
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Ja maar ik moest om 5 u nog boodschappen gaan doen, tegen dat ik thuis was was 't kook- en etenstijd. En zo zal ik 3 dagen op rij niet kunnen lopen. Enenen...
Vanaf vrijdag loop ik terug 5-6 x per week hoor.
Ik ga er helemaal uit zijn...
Lopen jullie in het donker? De straten zijn hier bijna niet verlicht (delen wel, andere niet), geen voet- of fietspad, enkel baanvak (dus kruisende wagens zijn niet tof). Gebruiken jullie een hoofdlamp? Schudt en zakt dat niet?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Sorry, ik kan je niet helpen :( , ik heb de luxe dat ik overdag kan lopen. Zowiezo moet je zorgen dat je goed zichtbaar bent, reflectoren, lichtjes enz, veel geluk met je zoektocht :P
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie