Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Ja dat gevoel heb ik dus ook ,zo onnatuurlijk.
Ik ga het zo nog eens overdoen.
Maar ik zag net dat de bananen op zijn,maar die zal ik misschien niet nodig hebben als ik op m'n slakkengangetje loop

Ik ga het zo nog eens overdoen.
Maar ik zag net dat de bananen op zijn,maar die zal ik misschien niet nodig hebben als ik op m'n slakkengangetje loop
Gisterenavond een rustig stukje gelopen, eerst 3,5 km samen met mijn dochter en daarna zelf nog een stuk van 4 km gelopen. Alleen kreeg ik (weer) last van mijn hamstring, dus ben bang dat ik voorlopig even uit de 'running' ben 
Ik ga vanmiddag ook nog eens record trachten te breken...
Oei jekl.. verzorg je..
Loesje ik loop voor ChildsLife.
Dat onnatuurlijke gevoel bij lamgzamer looen herken ik ook. Het voelde in het begin aks 'sjokken' en het leek alsof ik er moeier van werd dan van gewoon lopen. En nog, als ik nog langzamer ga lopen heb ik dat ook, maar ik heb nu voor mezelf een loopje gevonden, net boven de 8 kilometer, dat natuurlijk aanvoelt en waar ik niet moe van word. Het vergde wel even wat oefening.
Dat onnatuurlijke gevoel bij lamgzamer looen herken ik ook. Het voelde in het begin aks 'sjokken' en het leek alsof ik er moeier van werd dan van gewoon lopen. En nog, als ik nog langzamer ga lopen heb ik dat ook, maar ik heb nu voor mezelf een loopje gevonden, net boven de 8 kilometer, dat natuurlijk aanvoelt en waar ik niet moe van word. Het vergde wel even wat oefening.
Succes Bloem
Mijn hart maakte eerst een vreugdesprongetje net
http://connect.garmin.com/activity/374857364" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel trager kan ik toch niet echt hoor
Mijn hart maakte eerst een vreugdesprongetje net
http://connect.garmin.com/activity/374857364" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel trager kan ik toch niet echt hoor
succes bloem 
langzaam lopen vind ik ook erg lastig....
@bloem: ik rust even paar dagen, misschien valt het mee, het lijkt een oude blessure te zijn, twee jaar geleden ook al lang mee bezig geweest, toen was het een klein scheurtje in de spier, dit keer liever niet
langzaam lopen vind ik ook erg lastig....
@bloem: ik rust even paar dagen, misschien valt het mee, het lijkt een oude blessure te zijn, twee jaar geleden ook al lang mee bezig geweest, toen was het een klein scheurtje in de spier, dit keer liever niet
Hoi!
Ik heb gisteren mijn 12e les achter de rug. Vreemd hoe ik via start to run echt zin heb om te lopen, wat ik ervoor niet had. Ik loop zelfs tussen mijn twee stageshiften door ^^
Volgende week deftige loopschoenen kopen en we blijven gaan! Een verbetering in mijn conditie merk ik toch ook wel op: fijn!
Ik hoop enkel dat het weer (lees: de winter) me niet teveel zal tegenhouden de komende weken.
Veel plezier en volharding nog gewenst!
Ik heb gisteren mijn 12e les achter de rug. Vreemd hoe ik via start to run echt zin heb om te lopen, wat ik ervoor niet had. Ik loop zelfs tussen mijn twee stageshiften door ^^
Volgende week deftige loopschoenen kopen en we blijven gaan! Een verbetering in mijn conditie merk ik toch ook wel op: fijn!
Ik hoop enkel dat het weer (lees: de winter) me niet teveel zal tegenhouden de komende weken.
Veel plezier en volharding nog gewenst!
-
flatcoatjrt
Vanmorgen in een Terschellingse regen bui gestart. Eerst door bos, toen over strand, bos, fietspad en heerlijk verzopen weer in ons vakantiehuis aangekomen.
en toch was het leuk en ik heb ervan genoten
Gr mirjam
Gr mirjam
-
Loesjesnoesje
De tweede les van de loopclinic, leuk met allerlei oefeningen. Was duidelijk dat ze het niet zo hebben op al die looppodcasts
.
14 km kermisloop in Waterland Oudeman gelopen, ruim 12km/u. Niet slecht voor mijn doen, maar zat toch bij de laatste 10 of zo denk ik. Hartslag weer snel aan de hoge kant. Denk dat loopje van eergisteren nog niet helemaal verteerd was.