Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Loesjesnoesje

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Loesjesnoesje »

Les 1 van een loopclinicvan 6 lessen. Leerzaam en leuk, loop met Renate een half uur achter elkaar maar denk dat het lopen na deze 6 lessen veel beter gaat.
Kaath

Bericht door Kaath »

Ik had het dus helemaal verkeerd gelezen.
Ik mag de dag voor m'n onderzoek niet gaan lopen,ik dacht eerst een week ervoor :?
Dus net m'n laatste rondje gedaan,ging precies als een speer :o :lol:
http://connect.garmin.com/activity/372360683" onclick="window.open(this.href);return false;
Truesue

Bericht door Truesue »

Wow Kaath, je zit in de lift! Je tempo gaat echt met rasse schreden vooruit.
bloem

Bericht door bloem »

Gisteren duurloop met nog 3 clubleden, wel zo gezellig natuurlijk, maar om een voor ieder geschikt tempo te lopen... euh.. ;) 'k Denk dat de mannen volgende keer apart zullen lopen want nu moesten zij zich aanpassen aan de traagste loper... :oops: En gezien ik bij de lactaattest te horen kreeg dat ik meer trage kms moet maken om mijn aerobe uithouding te verbeteren.. Enfin, 11km en een klets op de teller gezet, hartslag gemiddeld 147, een iets te hoog tempo dus :mrgreen:
Vandaag dan maar opnieuw geweest en extra traag gelopen, hartslag gemiddeld 125... schat een 6tal km...

En nog vandaag : ingeschreven voor de monumentenloop te Vorselaar, 14km over landelijke wegen.. Schijnt een schoontje te zijn met een excelente organisatie...
@ Dannieke : je kan zowel 14km als 28km (2 rondjes) ... (en voor volgend jaar alvast op de agenda : marathon zijnde 3 rondjes+ aanlooproute)
Niks voor jou ?
Kris66

Bericht door Kris66 »

Wat hebben we gedaan vandaag?
De bollekesloop in Antwerpen,mijn eerste run!
Matige pijn aan de voet,beetje aan de knie........;
Toch maar gestart.
ADRENALINE!!!!!!!!!!!!!!
Iets meer dan 5.3 km
nooit zover gelopen!
Mijn snelste tijd voor 5 km rond was iets van 42 min.
Nu vandaag,iets van 39 min,was vergeten op start en stop te drukken...........ikke weer.............pfffffft.
Heb verschillende keren moeten stappen,voet had toch wel kuren !
Ik had me goed ingeprint:laat je niet meeslepen door meer ervaren lopers,ik kende de theorie zooooooooooooo goed,maar ja,daar ging ze!

Beetje hinkepinken
maar
ben toch S U P E R T R O T S

Dit smaakt naar meer,zo een fijne sfeer!

Over mijn hartslag gaan we het niet hebben he?
Alleen dit,zelfs tijdens het lopen al:spierpijn,zegt genoeg he?
Tja.......................;

Heb nog op uitkijk gestaan naar Dannieke,niet gezien...................sorry maatje
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Niet erg hoor! Nog een picknickje gedaan achteraf? was daar ook gezellig!
Wat mij betreft verwijs ik naar het topic bij evenementen, daar staat een verslagje van mijn Bollekesloop. Het ging heel goed!
http://www.start-to-run.be/forum/evenem ... 7-s10.html
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
jekl053

Bericht door jekl053 »

Ik heb vandaag de Singelloop in Enschede gedaan, 5 mijl / 8 km. Het begin was even wat lastig, maar kwam vrij snel in een goed tempo dat ik vast kon houden.
Voor mezelf had ik gehoopt op een tijd van 44 a 45 minuten, ik ben uiteindelijk gefinisht in 42:18 ! Boven verwachting goed ! Hartslag was wel hoog 165 gemiddeld, met een maximum van 180, dat is mijn theoretische maximum (220-80) :)

Al met al een heel goed gevoel over vandaag !
Kaath

Bericht door Kaath »

Truesue schreef:Wow Kaath, je zit in de lift! Je tempo gaat echt met rasse schreden vooruit.
Ja ging lekker,maar nu eerst naar meneer de dokter luisteren dinsdag of ik wel goed bezig ben :lol: :lol:
Truesue

Bericht door Truesue »

En wat zei de dokter?

Vandaag volgens schema 30 minuutjes hardgelopen. Gaat wel makkelijker nu het niet meer zo heet is. Liep het grootste deel van de tijd in de stromende regen, dus douchen hoef ik nu ook niet meer.
4.42 km gelopen, snelheid 8.84 km per uur. Maar ja straks op de Damloop moeten er nog 2 km bij he, ik weet niet of ik dat ook volhoud op dat tempo.
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Gisteren een herstelloopje gedaan, het was nodig na de Bollekesloop van zondag (geen cooldown gedaan toen).
Dus een heel rustig loopje rond 8km/u.
http://connect.garmin.com/activity/372919130
Vandaag en morgen zijn rustdagen.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Plaats reactie