Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Alfer

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Alfer »

Vandaag naar de Finse piste aan sportcentrum de Hoge Wal in Ertvelde geweest. Ik was de eerste keer dat ik op zo'n piste liep. Normaal loop ik gewoon op de baan maar om mijn knieën te sparen heb ik het toch maar eens de piste geprobeerd. Ik heb exact een uur gelopen en het viel mij op dat het veel zwaarder loopt dan op de baan. Mijn gemiddelde snelheid ligt lager dan wat ik normaal loop maar ik ben wel meer moe. Ik voel echter wel dat het minder lastig is in de gewrichten. Er zit ook een klein stukje bij waar je over de baan moet lopen en dat verschil in vering voel je goed.

http://connect.garmin.com/activity/369415580
Truesue

Bericht door Truesue »

Ondanks de warmte ben ik om 11 uur gaan lopen, langs het Amsterdam-Rijnkanaal en het Flevopark.
Hartslag ditmaal gemiddeld 145. Maar je kunt precies zien welke stukken ik in de volle zon liep, daar schoot ie dan even omhoog.
Ik heb mijn afstandsrecord gebroken, voor het eerst 45 minuten gelopen, 6,2 km. Vond de laatste paar minuten wel zwaar, toen hoopte ik dat het snel afgelopen was.
Nog een paar weken, dan ben ik hopelijk klaar voor de 4 mijl. Dat moet wel lukken denk ik. Het liefste zou ik die in 45 minuten lopen, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Hopelijk is het op 22 september geen 25 graden zoals nu (trouwens, volgens de Garmin was het maar 19 graden zie ik. Da's gek.)

http://connect.garmin.com/activity/370367027" onclick="window.open(this.href);return false;
Loesjesnoesje

Bericht door Loesjesnoesje »

Ik wilde dat ik zo snel kon lopen, voel me een slak :oops: maar ben blij dat ik vandaag voor het eerst een half uur achter elkaar heb kunnen lopen. Hoop dat het mij toch gaat lukken die 4 mijl binnen 5 kwartier te lopen.
Truesue

Bericht door Truesue »

Hallo Loesje, maar jij bent wel even iets ouder dan ik hè. Daar hoort ook weer een ander tempo bij.
Je hebt vandaag wel even een mijlpaal gehaald: een half uur gelopen! Wel iets om trots op te zijn.
Wie weet komen we elkaar tegen bij de Damloop.
omimieke

Bericht door omimieke »

revalideren !!

Ben zondag 11/08 tijdens het lopen na amper 1,5km gevallen over een putdeksel in het voetpad.
Gevolgen : heel veel schaafwonden, neus gebroken (multiple fractuur). Eerst blauwe ogen die helemaal dichtzaten, een neus waar vele boksers jaloers op zouden zijn!!

Vorige week maandag geopereerd aan neus en nu maar duimen dat hij recht staat.

Voorlopig geen leesbril opzetten en zeker de komende 6 weken niet lopen. Voor degenen die dachten dat omimieke het opgegeven had : niks is minder waar.
henk

Bericht door henk »

Wat sneu :( om dit te lezen. Veel beterschap omimieke en hopelijk komt alles dik in orde.
Kris66

Bericht door Kris66 »

Vandaag eens heeeeeeeeeeeel voorzichtig in het park een stukje gelopen.
Zonder hartslagmeter,gewoon,muziekje in mijn oor en start.
Heb eerst 10 minuutjes gelopen,dan eventjes gestapt,daarna nog een 3 tal blokjes van 5 minuutjes....
Nu maar hopen dat ik er morgen niet voor moet boeten.
Wat ik morgen voel zal de doorslag geven voor zondag,bollekesloop of niet............
Duimen maar.

Tijdens het lopen had ik geen pijn/last,maar ja,de laatste keer voor die pijn ook niet.
duimduimduim
(en het ging eigenlijk zo goed,ondanks de warmte,de vorm was er wél,doeme he,zo inhouden,niks voor mij)
jekl053

Bericht door jekl053 »

Had nog steeds zware benen en wilde eigenlijk paar dagen niet lopen, maar mijn dochter wilde lopen en ben ik met haar mee gegaan.
Lekker een rustig duurloopje van 3,2 km, ging lekker en zonder problemen.

Aanstaande zondag loop ik de Singelloop in Enschede, 8,1 km (5 mijl), verder deze week geen training meer voor mij ;)
Kaath

Bericht door Kaath »

Net lekker gelopen ,na alleen een banaan :lol: :lol: :lol: (gaat beter als met volle maag
http://connect.garmin.com/activity/3708 ... 8.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
Truesue

Bericht door Truesue »

Goeie loop, Kathleen!

Ik heb ook zo'n zin om te lopen vanmorgen. Maar ik heb gisteren al gelopen dus nu even een dagje rust.
Volgens het schema staat er morgen een intervaltraining op het programma. Mijn favoriet :?
Plaats reactie