Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
jekl053

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door jekl053 »

21 km binnen 2 uur, knap werk!
Truesue

Bericht door Truesue »

Dannieke en Holenmens, petje af!
bloem

Bericht door bloem »

Proficiat halve marathon-lopers ! ;)

Na een wat magerder augustus, de maand september alvast goed ingezet met een 15km bosloop in Lichtaart tvv. 'kom op tegen kanker'. Schitterend parcours én schitterend georganiseerd. Eentje om met stip in de agenda te noteren voor volgend jaar! Was een vrije loop/wandeling, dus lekker op 't gemakske anderhalf uur gelopen met tussenstops aan elke bevoorradingspost :mrgreen: Onderweg flink wat afgetetterd en gelachen met mijn loopmaatje vd club en haar man, alleen op de heuvelkes waren we af en toe wat stiller ;) Enfin, we waren bij de aankomst voor we er erg in hadden ! Heerlijk loopje in ideale weersomstandigheden ook nog eens... We want more ! ;)
Waarschijnlijk over twee weken meedoen met de monumentenloop in Vorselaar, een 14km-loop in een naar ik vermoed ook vrij landelijke omgeving :D
Dannieke

Bericht door Dannieke »

Merci! Over een maandje is het exact één jaar geleden dat ik met S2R begon, de tijd vliegt!
Aan iedereen op het forum merci voor de toffe commentaren en goede raad die hier altijd te lezen valt :)
Het is wat raar om zonder schema te vallen nu, maar ik kan het niet combineren met de loopevenementen en die zijn ook zo leuk! :mrgreen:

Tja, die 2 uur grens daar heb ik onder het lopen wel wat op gelet om eerlijk te zijn, vandaar de hogere hartslag. Normaal had ik beter tegen de 160 BPM gelopen.
Maar ik voelde me goed en ik wou zo graag onder de 2 uur blijven...
Ik heb wel te weinig gedronken (ik heb 4 flesjes van 155ml aan mijn gordel), maar een half uurtje na het lopen kreeg ik hoofdpijn.
Het zonnetje was nog sterker dan verwacht!
Na het lopen woog ik bijna 1,5kg minder, en dat is puur vochtverlies natuurlijk...ik moet echt grotere flesjes voorzien voor die afstand!
Qua energie zat het wel goed: banaantje ervoor en 2 gels onderweg (eentje op 5km en eentje op 13km).

Op naar een nieuwe werkweek nu. Dat kan ook leuk zijn ;)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Kris66

Bericht door Kris66 »

Knap zenne,en dat na een jaar!
Echt knap!
bloem

Bericht door bloem »

Dannieke schreef:Het is wat raar om zonder schema te vallen nu, maar ik kan het niet combineren met de loopevenementen en die zijn ook zo leuk! :mrgreen:
Komt me bekend voor :lol: Schema's zijn ook niet voor mij weggelegd dus, zelfs als ik een bepaalde wedstrijd uitkies om naartoe te werken, komt er altijd wel eentje van een heel ander kaliber tussen waar ik dan ook weer naartoe zou willen werken en... en... :lol: Enfin, 'k blijf bezig ;)
Dannieke schreef:Tja, die 2 uur grens daar heb ik onder het lopen wel wat op gelet om eerlijk te zijn, vandaar de hogere hartslag. Normaal had ik beter tegen de 160 BPM gelopen. Maar ik voelde me goed en ik wou zo graag onder de 2 uur blijven...
Als dat nog niet mag ! ;) Knap gedaan in ieder geval ! (maar had van jou niks anders verwacht 8-) )
Dannieke schreef:Ik heb wel te weinig gedronken (ik heb 4 flesjes van 155ml aan mijn gordel), maar een half uurtje na het lopen kreeg ik hoofdpijn.
Van tevoren flink drinken Dannieke ! En meteen na je loop weer flink vocht aanvullen (en nog wel even blijven aanvullen!)
Ik had gisteren anders het omgekeerde voor... had bij de bevoorrading telkens gedronken (water én sportdrank) en bij de derde moest ik pitstop... de bosjes in :oops: :lol: Blijkbaar iets te veel binnengegoten ... of niet hard genoeg gelopen, kan ook natuurlijk :mrgreen:
Truesue

Bericht door Truesue »

Wow, wat een pro's allemaal en na zo'n korte tijd!

Ik heb vandaag volgens het Keep Running-schema gelopen. 30 minuten. 4,31 km gelopen, gem. snelheid 8.61 km per uur. Hartslagmeter thuisgelaten.
Dit keer Endomondo gebruikt, want Runkeeper is sinds de update totaal de weg kwijt. Endomondo lijkt wel te kloppen.
cindy80

Bericht door cindy80 »

Hier vandaag lesje 12 gelopen van STR. Ging niet zo goed als anders; Ben om 16.00u al vertrokken, maar het was me nog veel te warm :oops: Maar ik heb wel volgehouden, en ook de hartslag bleef onder controle. Ik kreeg alleen last van een droge keel. Te weinig gedronken vooraf waarschijnlijk.

Heb Runtastic terug ingeschakeld, gezien Runkeeper bij mij ook rare dingen begon te tonen. Runtastic doet het weer zoals het hoort. :D
bloem

Bericht door bloem »

Stond bij mij gisteren een 5-tal km loslopen op programma. Maar niet geweest... uit schrik om weer beetje veel hooi op m'n vork te willen nemen :) Extra rustdagje dus en pas morgen weer.. dan staat er normaal weer clubtraining (dus interval) op menu, dus alweer extra belasting... Morgen voelen of de kuitjes de heuveltjes van zondag al voldoende hebben verteerd en anders gewoon mijn normale rondje lopen denk ik... Heb ondertussen al wel geleerd dat mijn onderstel slechts een geringe belastbaarheid heeft, dus beter beetje voorzichtig mee omspringen ;)
Kaath

Bericht door Kaath »

Dit doe ik dus niet meer,maar ik was vertrokken ,dus moest ook weer naar huis geraken.
Na het eten lopen ,nog veel te warm.Dacht 2 keer onderweg dat er alles weer uitkwam :o :oops:
http://connect.garmin.com/activity/370072409" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie