Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Nico_de_Jong
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 sep 2015, 13:30

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Nico_de_Jong »

Toch nog niet helemaal fit de longen zitten nog aardig vol en moest er toch aardig voor werken.

Tot en met km6 ook nog eens veel last van de wind.

Gemiddelde hs 167.

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Saskia1982 »

Veel wind, niet helemaal fit en dan toch zo'n tempo. Goed bezig!
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Gebruikersavatar
duwerke
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 jun 2012, 20:49

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door duwerke »

Ik wil ook zo niet fit zijn!
Sterk!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

Eerste voorzichtig intervalletje, het ging redelijk, hartslag begint weer een beetje in verhouding te staan tot het tempo. Conditie is nog niet helemaal wat het moet zijn, maar het gaat de goede kant op. Mijn ambitie om een goede 10km te lopen kan ik wel vergeten, dus ik ga me voorlopig maar toeleggen op de 5km. Als ik onder de 21 minuten kan gaan zal ik al niet mogen klagen.
Capture.JPG
Capture.JPG (60.59 KiB) 2292 keer bekeken
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door fann »

Gezweet... Heel hard gezweet. En het goede voornemen gemaakt om volgende week paar uur vroeger te vertrekken 8-) 8-)
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

Na eergisteren een wortelkanaalbehandeling te hebben mogen ondergaan (verdoving werkte niet :( ) vandaag weer 5 km gaan lopen. Het ging super goed, goede variatie in hartslag bij wisselend tempo, goed herstel. Vreemd dat ik me nu plotseling een stuk beter voel, vraag me af of die kiesontsteking toch een invloed op mijn systeem heeft gehad. Mijn Garmin had me ook al een paar keer verteld dat ik te veel slaap; normaal gezien slaap ik een uur of 6, de laatste maanden soms 9 :?
Maar nu vakantie!! Heb me voorgenomen elke dag te lopen of fietsen, misschien waag ik me weer eens aan een wedstrijdje.
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door BlackScorpion »

Zonder verdoving? Autch...
Dan maar lopen om het te vergeten ;)
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

BlackScorpion schreef:Zonder verdoving? Autch...
Dan maar lopen om het te vergeten ;)
Ja het was wel even autch ja, verdoving werkt blijkbaar niet als de zenuw geinfecteerd is. Kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel pijn heb gehad, maar wat moet dat moet.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Holenmens schreef: verdoving werkt blijkbaar niet als de zenuw geinfecteerd is.
Inderdaad, ik heb dat als kind ook meegemaakt :evil: . Sedertdien heb ik een heilige schrik van alles dat maar naar tandarts ruikt.
Holenmens schreef: vraag me af of die kiesontsteking toch een invloed op mijn systeem heeft gehad
Ik denk het, wanneer er iets mis is in je lichaam reageert dat automatisch met het wat rustiger aan doen, kijk maar naar de dierenwereld, daar is het ook zo.
Die 5 km is een goede start om er later terug in te vliegen, prettige vakantie :P
Inhale the future. Exhale the past.
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door BlackScorpion »

dirk.vancoillie.5 schreef:[
ik heb dat als kind ook meegemaakt :evil: . Sedertdien heb ik een heilige schrik van alles dat maar naar tandarts ruikt.
Als kind een tand moeten laten trekken zonder verdoving, zat een abces op en verdoving werkte daardoor niet. Heb jaaaaaaren geweigerd naar de tandarts te gaan. Na een paar jaar gelukkig er over geraakt. Nu niet zo een schrik meer :-)
Plaats reactie