ook nieuw hier

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
nix13
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 feb 2011, 16:51

ook nieuw hier

Bericht door nix13 »

Hallo allemaal.

Mijn naam is Nick en kom uit Rotterdam NL.

Een aantal weken geleden heb ik voor mezelf besloten om ook te gaan lopen.
Ik wil mijn conditie verbeteren, want die is er bijna niet meer. Vroeger wel, heel veel gefietst.
heb inmiddels in de afgelopen tijd heel erg veel meegelezen hier.
Die gast die zoveel online was, dat ben ik dus :ugeek:


Ik heb voor zaterdag een afspraak staan voor een loop analyse. daat kon helaas vandaag niet meer :x
en dan ga ik zondag de eerste meters maken.

En ik heb er zin in. :D

zo nu eerst eens op zoek naar die podcast van Evy waar ik zoveel over gelezen heb haha

groeten Nick
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: ook nieuw hier

Bericht door flightleader »

Veel succes in je loop avontuur en een goede raad: "goede loopschoenen" zijn een must!
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Ria
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2010, 12:58

Re: ook nieuw hier

Bericht door Ria »

Succes hoor Nick!
Een zeer wijs besluit om te gaan lopen,
je zal er geen spijt van hebben.
Loop ze!
nix13
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 feb 2011, 16:51

Re: ook nieuw hier

Bericht door nix13 »

flightleader schreef:Veel succes in je loop avontuur en een goede raad: "goede loopschoenen" zijn een must!
Dat had ik hier dus al meerdere malen gelezen, vandaar dat ik vandaag op de loopband heb gelopen voor een goed advies.
Ik moet zeggen dat dat ook nog eens een aanmoediging is. Na een minuutje rustig 2 min. op 10 km ja ik was best vermoeid maar niet doodop ofzo. Ik had wel zoiets van dit is wel erg lekker en snap nu die runnershigh waar je zoveel over leest.

Helaas giet het hier nu erg hard en kan ik nu nog niet naar buiten grrr.

Groetjes van de noorderbuur :D
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: ook nieuw hier

Bericht door Hellothere »

Hey Nick,

Succes boor, ik ben er zeker van, als de motivatie er is dat je de S2R tot een goed einde brengt, en nog veel meer ook.

Goed ook van je dat je je eerst hier geinformeerd hebt, en met die tips ook iets doet. Goed begonnen is immers het halve werk.
Goed voorbereid aan de slag kan je enkele blessures of verrassingen besparen.

En vind je de info toch niet hier, vraag het dan, iemand hier weet zeker het antwoord.

De tip van de loopschoenen ga ik hier niet meer herhalen, is inderdaad het aller-aller-aller belangrijkste. Als je zelf je lichaam, en de signalen die het stuurt niet goed kan interpreteren, kan een hartslagmeter (en uiteraard enige kennis van de juiste hartslagzone) je ook wel helpen (10 km/u als eerste loopje als je bijna geen conditie hebt is toch wel redelijk snel).

Of je na 2 loopminuutjes de "runners high" al begrijpt, betwijfel ik, maar als je het goed aanvoelen vindt ben je zeker al een flink eind op weg ;)

Ik loop al enkele jaartjes, met een onderbreking vorig jaar van enkele maanden wegens blessures.
Maar in elk geval, als ik een loopje moet missen, zeker mijn lange bosloop gedurende het weekend, is er toch wel het gevoel van "dedju" en een licht delirium :lol: :lol: :lol:

Jaja, ze doen wat met een mens, die endorfines. Hopelijk komt die "klik" voor jou ook erg gauw, en kan je samen met ons "high" worden :(
Plaats reactie