Website verhuisd / Forum Ge

Kan de website verbeterd worden volgens jou?
Stuur je suggesties maar op, wij zullen er rekening meehouden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dries STR

Website verhuisd / Forum Geüpdate

Berichtdoor Dries STR » 06 Nov 2013, 20:24

Wowie,

Zoals velen misschien gemerkt hebben was zowel de website als het forum vandaag onbereikbaar, en dit omdat er aan de server nog een deel configuratie moest worden aangepast!
Ook de voorbije dagen waren het forum en de website tijdelijk onbeschikbaar omdat we de hele server verhuisd hebben naar een ander datacenter.

De verhuizing naar de nieuwe (en betere, hij is wel degelijk sneller!) server is nu volledig afgerond en de hele website werkt nu een pak sneller!

Niets houd je nu dus nog tegen om jouw Start-to-run verhaal hier te komen plaatsen, het forum kan er tegen! :-)

AmedeeVanGasse

Re: Website verhuisd / Forum Geüpdate

Berichtdoor AmedeeVanGasse » 07 Nov 2013, 10:21

Ik zit met een dubbele account, ik ben nu zelf aan het proberen om dat recht te zetten.

EDIT: niet gelukt. Je mag de user amedee.vangasse (uid=29069) integraal verwijderen, inclusief berichten. Dat waren er toch maar 2. Ik heb ze opnieuw geplaatst onder de account AmedeeVanGasse (uid=28583).

Mijn profielfoto is ook weg.
EDIT: profielfoto opnieuw geupload.
Laatst gewijzigd door AmedeeVanGasse op 07 Nov 2013, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile

Hellothere

Berichtdoor Hellothere » 07 Nov 2013, 10:57

AmedeeVanGasse schreef:Ik zit met een dubbele account, ik ben nu zelf aan het proberen om dat recht te zetten.

EDIT: niet gelukt. Je mag de user amedee.vangasse (uid=29069) integraal verwijderen, inclusief berichten. Dat waren er toch maar 2. Ik heb ze opnieuw geplaatst onder de account AmedeeVanGasse (uid=28583).

Mijn profielfoto is ook weg.

Done, dubbele berichtjes verwijderd, en account verbannen tot in de eeuwigheid :geek:

AmedeeVanGasse

Berichtdoor AmedeeVanGasse » 07 Nov 2013, 16:53

Dankuwel!
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile

Terug naar “Website”