Extra rubrieken

Kan de website verbeterd worden volgens jou?
Stuur je suggesties maar op, wij zullen er rekening meehouden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Sanderdude

Extra rubrieken

Berichtdoor Sanderdude » 25 Mei 2013, 15:07

Voorstel!

Kunnen er niet wat extra rubrieken aangemaakt worden in het forumoverzicht?

Ik denk maar aan materiaal, 2ehandsrubriek, leuke plaatsen om te lopen...
Foto's van waar je eens liep... Noem maar op :)

Lijkt mij leuk :)

Hellothere

Re: Extra rubrieken

Berichtdoor Hellothere » 27 Mei 2013, 12:15

Ben zo vrij geweest om deze posting naar het gedeelte "website" te verplaatsen.
Ik laat het aan onze webmaster over.

Persoonlijk denk ik dat het huidige aantal rubrieken volstaat.
Vragen en opmerkingen ivm materiaal staan in de eigen ervaringen en daar wordt met regelmaat ook naar verwezen.

De meeste forumleden zijn nogal terughoudend wat betreft het publiceren van foto's.

Met regelmaat dien ik nu al topics te verplaatsen naar het juiste (sub)forum (waaronder dit bericht), omdat de mensen niet duidelijk weten waar ze wat moeten publiceren, of het zelfs eender waar neerzetten.

Pas als een bepaald onderwerp met veel regelmaat terugkomt, en het ook blijkt te leven bij de forumgebruikers, kan een nieuwe rubriek overwogen worden.
Zo is er, gezien vele postings hieromtrent, pas nadien de rubriek "blessures" bijgekomen.

Tot op heden vind ik persoonlijk het forum zoals het is ok, net voldoende onderwerpen, zodat de meesten er hun posting in kwijtkunnen, en waar je ze nadien ook terugvind. Geen oerwoud van rubrieken, waardoor de helft van de nieuwe topics toch onder het verkeerde onderwerp terrecht komt.

Maar da's uiteraard mijn menig, misschien ziet onze webmaster dit anders.

Dries STR

Re: Extra rubrieken

Berichtdoor Dries STR » 01 Jun 2013, 12:34

Hi Sanderdude,

Ik sluit me eigenlijk bij Hellothere. Het laatste wat we willen is mensen nog meer onduidelijkheid geven over waar ze hun bericht moeten plaatsen.
Bovendien lijkt het forum 'Vragen' of 'Introductie' me hier al zeer geschikt voor :-)

Terug naar “Website”