Eindelijk zover!

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Stef53
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2018, 19:09

Eindelijk zover!

Bericht door Stef53 »

Hallo,
Man, 64 jaar, 1,70 m., 78 kg., ongefilterd en intens pijp gerookt gedurende 45 jaar, nu 2 jaar geleden daar mee gestopt van de ene dag op de andere, nooit ernstige medische problemen gehad EN ook nooit gesport.
Het kan dus: 3,5 maand geleden S2R begonnen op mijn eentje, morgen de laatste, tiende week, zal ik een half uur aan één stuk gaan lopen. Die eerste weken waren vreselijk, 1 of 2 minuten lopen was bijna niet te doen.
Snelheid 7,5 - 8 km/u, cadans van 170 pasjes en hartslag proberen onder 150 te houden, niks forceren, maar wel volhouden. Het lukt wel zo! En zonder blessure...
Nu 3 kg. lichter, voel me gezonder en beweeglijker, en mijn vrouwtje ziet me nog liever.
Hoezeer ik het ook haat, ik zal blijven lopen met mijn korte beentjes zolang ik kan.
Dank jullie, S2R!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Eindelijk zover!

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Proficiat, zo zie je maar, je bent nooit te oud om met S2R te starten :P .
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Eindelijk zover!

Bericht door Luke666 »

Mooi.. Veel plezier met het lopen :D
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Eindelijk zover!

Bericht door martmarbus »

Nou, zo zie je maar weer. Hardlopen kent geen leeftijdsgrens.
En na les 30 gewoon je eigen ding doen. Zoek eventueel mooie muziek uit die jij mooi vindt
En gewoon lopen zoals jij wilt.
Wel adviseer ik je om, als je van plan bent om verder te gaan met hardlopen een goed horloge met hartslagmeter te kopen.
Dan kan je in ieder geval je hartslag en je tempo in de gaten houden
Succes
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie