net begonnen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Helene Rigby
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2017, 13:21

net begonnen

Bericht door Helene Rigby »

Heb de lessen netjes gedaan volgens schema, alhoewel, heb af en toe toch meerdere dagen tussen gelaten. Kwestie van geen tijd of te moe of andere dingen te doen. Volgende sessie is week 8.
Benieuwd of dat zal lukken. Volgens de planning zou ik binnen een dikke twee weken een half uur moeten kunnen uitlopen maar ik zie dat nu nog helemaal niet gebeuren.
Elke keer dat het wat langer lopen wordt ben ik even bang dat het niet zal lukken. Maar ja, dat dacht ik toen die eerste keren ook. Oei? Nog een minuut erbij? 4 minuten zou nooit lukken..en toch elke keer een les opgeschoten. heeft meer met niet willen toegeven te maken dan effectief een betere conditie hebben denk ik ;-)
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: net begonnen

Bericht door Luke666 »

Ik start week 9.. les 25 maandag.. deze week 3x 11/2/11/2/8/1 gedaan.. en dat lukte me.. Het is zwaarder elke week.. overzet je niet.. Je voelt toch dat je conditie veel beter is. De eerste lessen was meer wandelen en u hup direkt 11min lopen.. Je mag best blij zijn met je prestatie.. Top.. grts Luc

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: net begonnen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Je mag je niet blind staren op tijd of afstand, S2R is een ideaal hulpmiddel voor de beginnende loper maar is zeker geen opdracht. Als je na 10 weken nog geen half uur loopt of nog geen 10 km is dat geen probleem, dit wil alleen zeggen dat je wat meer tijd nodig hebt. Veel succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Helene Rigby
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2017, 13:21

Re: net begonnen

Bericht door Helene Rigby »

Week 9, les 29 volgende keer... betekent 32 minuten lopen ineens. ummpphh..volgens mij lukt dat nooit.. Loop nog steeds netjes de lessen uit, maar toch blijft het zeer vermoeiend. Hopelijk betert dat ooit. Ben zo jaloers op de lopers in het park die rustig kunnen keuvelen terwijl ze mij voorbij steken.
Plaats reactie