Steunzolen + nieuw paar schoenen

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Kornelito
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2017, 13:04

Steunzolen + nieuw paar schoenen

Bericht door Kornelito »

Hey allemaal,

Reeds even ben ik aan het start to runnen, maar vanwege toch wat last, en een reeds opgehoogde zool in m'n schoen, heb ik een ganganalyse laten uitvoeren in het Sportmedisch centrum UZGent. Resultaat: Steunzooltjes. Aangezien ik de test heb gedaan met mijn huidige (antipronatie) schoenen, werd me verteld dat deze steunzolen gemaakt zijn in functie van deze schoen. (Saucony Hurricane ISO 2). Echter omdat ik op 2 verschillende plaatsen woon, heb ik me een nieuw paar schoenen gekocht. (Saucony Hurricane ISO3). Ik vermoed dat er een licht verschil zit in ondersteuning. (Omdat dit niet exact hetzelfde model is.). Zou ik zonder problemen mijn steunzolen in dat nieuwe model kunnen gebruiken? Of raden jullie me dat toch af?
Plaats reactie