Loopschoenen voor op loopband

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Loopschoenen voor op loopband

Bericht door BlackScorpion »

Hoi hoi,

Kan iemand mij enkele schoenen aanraden specifiek voor op een loopband?
Ik heb de indruk dat mijn huidige schoenen (ook voor buiten) wat te zwaar zijn.
Op wat moet ik letter om schoenen voor op de loopband te kopen?
Lichter in gewicht? Flexibeler? Natuurlijker? Meer zoals wedstrijdgerichte schoenen?

Tell me!! :)

Groetjes,
Evy
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Loopschoenen voor op loopband

Bericht door Holenmens »

Schoenen die lekker zitten met weinig demping; de band op zich dempt al genoeg. Met teveel demping kan je instabiel worden met knie, lies en andere ongewone belastingen tot gevolg.
faari
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2017, 20:42

Re: Loopschoenen voor op loopband

Bericht door faari »

Vanwaar ben je mss? Volgend weekend is er Runners’ Lab Expo, een loopbeurs op Linkeroever (Antwerpen) en daar ga je zeker en vast goede raad en advies vinden. Ikzelf heb vorige week nieuwe schoenen gekocht in Runners Lab in Zwijndrecht waar je vooraf kon lopen op een stukje en waar je op een plaat moest lopen waar je drukpunten werken geanalyseerd op een pc en afhankelijk van die resultaten kreeg je een aantal schoenen om te proberen. Echt een aanrader.
Plaats reactie