Helemaal nieuw.

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Petrichor
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2016, 12:55

Helemaal nieuw.

Bericht door Petrichor »

Hallo!

Ik ben een man van 34, werk als podiumtechnicus in een schouwburg en heb gisteren de 2de les achter de rug met Evy.

Sinds kort ben ik gestopt met roken en ik zocht enerzijds afleiding en anderzijds iets sportief.
Het zou mijn stofwisseling ook wat kunnen kickstarten.

Was wel wat bang voor de eerste les...al zo lang niks sportief meer gedaan buiten wandelen en de jaarlijkse snowboardweek.
En zo lang gerookt dat ik er vragen bij heb of ik al wel degelijk kón starten =|

Mijn trots was dan ook des te groter toen ik de eerste 3' kon uitlopen zonder mijn longen er uit te hoesten. Of in elkaar te storten. Of overgeven. Of te stoppen.
En wat een lekker gevoel achteraf..de runner's high? =P
Het enige dat ik merk is dat m'n spieren er nog aan moeten wennen: na de eerste les de quads stijf tot tijdens les 2, maar ondertussen alles oowkeej =)

Ik ben (nog) zo enthousiast dat ik het spijtig vind dat ik vandaag een rustdag heb.
Hier was ik veel eerder aan moeten beginnen.. =)

Met de motivatie zit het nog wel even goed!

Seppe
(maar die gebruikersnaam was al gepikt...dief! =P)
"If you're going through hell, keep going"
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw.

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Een goed begin is het halve werk, veel succes verder ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie