Hey

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
nico702
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2016, 12:18

Hey

Bericht door nico702 »

Hey
Ik ben Nico, en bijna 50jaar. Ik ben in 2013 begonnen met Start to Run en sinds dien doe ik het nog steeds. In de mate van mogelijke, want ik ga veel op zee (ongeveer 5maanden, gespreid). We hebben een
loopband, maar enkel te gebruiken bij platte zee. Maar ik vind het leuk en dankzij start to run lukt het mij om 5 km te lopen (5Km = 35-40min). Het voelt goed, maar..
Jaren kamp ik met een overgewicht, jaren volg ik een dieet om daarna terug te verdikken. (moet namelijk jaarlijks BMI controle ondergaan). Ook is er geen verbetering mijn tijd blijft rond de 40 min.
Ik begin het een beetje beu te vinden.
Maar gisteren kwam mijn dochter (11j) langs en vroeg om mee te lopen.
Ik ben in de zevende hemel en maak alles klaar om samen met haar 'start to run' te doen.
We gaan terug opletten met eten, meer te bewegen en ik hoop dat ze het volhoud.
je weet wel kinderen en hun bevliegingen.
Ik kijk er naar uit en zie je wel

Toi
fiestaboyke
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2015, 12:55

Re: Hey

Bericht door fiestaboyke »

Hoi Nico,

leuk om te lezen dat je dochter met jou wil gaan lopen :) Maar hou er rekening mee dat je dochtertje toch redelijk jong is en dat in tegenstelling tot ons :) Ik ben zelf 32 dus ;) En als je jong bent, gaat alles vanzelf of toch op z'n minst veeeeeel makkelijker/beter dan op onze oude dagen :p Ik zelf heb het moeten ervaren dat ik 10 jaar geleden gestopt ben met voetballen en toen na 2 jaartjes er terug aan wou beginnen en dat het nooit meer is geworden zoals toen.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Hey

Bericht door sporterkertje »

nico702 schreef: je weet wel kinderen en hun bevliegingen.
Dat is misschien waar, maar ze zet je aan om terug te lopen en je best te doen met het eten. Geef ze maar een dikke zoen van mij :)
En als zij het niet volhoud ben jij er om haar aan te moedigen ;)

Trouwens " welkom hier op het forum " ( was ik vergeten te zeggen :oops: ) Je kan je ervaringen gerust delen met ons allen zodat je van hieruit ook aanmoedigingen en raad kan krijgen. ;)

Succes met de start to run ( s2r) en ook voor je dochter :)
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Hey

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

sporterkertje schreef: Geef ze maar een dikke zoen van mij
Van mij ook, want dankzij haar zie je het weer zitten, veel succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Hey

Bericht door Saskia1982 »

Welkom hier op het forum! :D
Wat leuk dat je dochter ook wil gaan lopen, ik heb mijn dochter ook vaak mee al gaat zij dan op haar fiets mee (6 jaar)
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Plaats reactie