hallo iedereen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
fiestaboyke
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2015, 12:55

Re: hallo iedereen

Bericht door fiestaboyke »

Mja, maar vanaf dat ik nog maar een klein beetje jog schiet mijn hartslag al de lucht in, kan dat precies niet onder controle krijgen ... Heb net een 1ste x eens een intervaltraining gedaan, weet wel niet of ik het correct heb uitgevoerd of niet maar heb volgende gedaan:
3 minuten rustig lopen (opwwarming)

40 seconde doorlopen
60 seconde wandelen
Dit 10 x herhaald
3 minuten uitlopen

en de resterende tijd wat gejogd richting huis (+-1km)

en dit was het resultaat

https://mysports.tomtom.com/app/activity/46396333/

Kan je dit wel zien dan? dit is met de mysports van tomtom, maar weet niet of ik alleen deze kan bekijken of niet ...
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: hallo iedereen

Bericht door fann »

Neen, dit is voor mij ook niet zichtbaar, ze vragen een login en een paswoord.

Wij warmen altijd 15 minuten op, aan ongeveer 7,5 km per uur (of net iets sneller of trager ngl ons goesting) - mijn hartslag is dan tussen de 120 en 130 (ik ben een vrouw dus mijn hartslag is hoger dan die van de meelopende mannen)

Weet je wat je hartslag in rust is ? (te meten nadat je wakker word en voor dat je rechtkomt)
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: hallo iedereen

Bericht door fann »

Neen, dit is voor mij ook niet zichtbaar, ze vragen een login en een paswoord.

Wij warmen altijd 15 minuten op, aan ongeveer 7,5 km per uur (of net iets sneller of trager ngl ons goesting) - mijn hartslag is dan tussen de 120 en 130 (ik ben een vrouw dus mijn hartslag is hoger dan die van de meelopende mannen)

Weet je wat je hartslag in rust is ? (te meten nadat je wakker wordt en voor dat je rechtkomt)
fiestaboyke
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2015, 12:55

Re: hallo iedereen

Bericht door fiestaboyke »

Goh, zal ik morgen eens proberen te meten dan... voor ik vertrok met lopen was mijn hartslag 95, tijdens het lopen zit ik tegen de 170 ...
Plaats reactie