met start to run app of in groep

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
minnie mouse
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2016, 20:29

met start to run app of in groep

Bericht door minnie mouse »

Hey iedereen,

Ik heb mij een aantal weken geleden voorgenomen om zoals zoveel onder jullie, gezonder te eten en leven. Ben begonnen met de app van Evy Gruyaert, en zit intussen aan les 10, en op zich gaat het goed. Nu start er donderdag een start to run groep, en was het eigenlijk de bedoeling om mij daarvoor in te schrijven, maar dan begin ik weer van " 0" ! Anderzijds zou het ook wel leuk zijn om nieuwe startende lopers uit de buurt te leren kennen.
Weet dus niet goed wat ik moet doen ;)
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: met start to run app of in groep

Bericht door fann »

Ik zou voor de groep gaan ...

Uiteindelijk ben je nog maar 3 weken bezig dus even van voor opnieuw beginnen is nog geen grote ramp - je zou eventueel ook wel wat kunnen combineren, bv één keer alleen en twee keer in de groep.

Reden hiervoor is dat een groep echt wel motiverend kan werken, je kan wat babbelen onder het lopen, en eventueel ook afspreken eens je wat langer kan lopen om samen te gaan.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: met start to run app of in groep

Bericht door zoefje »

Ik zou ook zeggen ga met de groep! Je motiveert elkaar inderdaad, het is best gezellig en je leert een goede techniek, dat scheelt ook weer.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie