Nieuwkomerke

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Katia van den broeck
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2016, 20:49

Nieuwkomerke

Bericht door Katia van den broeck »

Hallo allemaal, wat ben ik fier op mezelf.. Heb vandaag 20min aan 1 stuk gelopen.. Oja, even voorstellen, een 32 jarige mama van 2 kids die ook gestopt is met roken en al zoveel keer geprobeerd heeft om te lopen maar altijd Wel een excuus had maaaaar.. Ondertussen een loopband in huis gehaald et voila.. Wat zijn die 20 min een mega overwinning voor mezelf!! Op naar de 30 min (man man, wie had dat ooit gedacht?!) en mag ik al voorop lopen (dromen) en zeggen dat ik graag het loopschema voor de 10km wil kunnen lopen?! Ik voel me fantastisch! Mss ook wel een pluspunt dat mijne Hubbie ook gestart is met lopen (dus eigenlijk is het een beetje tegen elkaar op, maar who cares) IK LOOP al een beetje en vind het geweldig! En oja wat een super leuk forum hier!! Groetjes aan iedereen!!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nieuwkomerke

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Veel succes verder en wanneer Hubbie op de band loopt kan je altijd supporteren... of buiten gaan lopen :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nieuwkomerke

Bericht door zoefje »

Je of jullie mag ik nu zeggen zijn al lekker op weg! Heerlijk he om je zo te voelen! Veel plezier met lopen!
De 10 mijl bereikt!!! :D
GerJoMi
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2016, 16:44

Re: Nieuwkomerke

Bericht door GerJoMi »

welkom
Katia van den broeck
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2016, 20:49

Re: Nieuwkomerke

Bericht door Katia van den broeck »

Danku Danku! De Hubbie staat al veel verder dan mij, hij loopt ondertussen al een uur op de loopband.. Ik kijk echt uit om buiten te lopen maar het is gewoon nu zo gemakkelijk dat wanneer de kinderen in bed liggen, te gaan lopen op de loopband e.. (Morgen gaan we voor de 30' :shock: ) Mercikes voor jullie reacties :)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nieuwkomerke

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Graag gedaan ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Katia van den broeck
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2016, 20:49

Re: Nieuwkomerke

Bericht door Katia van den broeck »

Woehoe!! Het is gelukt!! 30' gelopen en wat ging dat vlotjes seg!! Wel maar 3,5km gelopen maar da ligt aan mezelf.. Volgens de les van STR moest ik 32' waarvan ik dus 30 moest lopen en 2 uitstappen. Dus ik mijn loopband op 32 gezet en ja.. Natuurlijk stopt dieje dan e.. Het ging super goed!! Die 5 moet ik kunnen lopen denk ik dan alleen wa sneller maar daar gaan we aan werken!! ;)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nieuwkomerke

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Proficiat :P , die afstand komt wel je mag je er niet op blind staren, gewoon lopen tot de band stopt.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Nieuwkomerke

Bericht door zoefje »

Gefeliciteerd!!! Een mijlpaal bereikt!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Ciske
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2016, 08:27

Re: Nieuwkomerke

Bericht door Ciske »

hey
Sinds vandaag ook nieuw
vanaf morgen stop ik met roken en wil terug beginnen lopen....
waar haal ik de download voor muziek, kan jij mij helpen?
Plaats reactie