Dagboek van een tettergat :D

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Iemand die mijn 'stok achter de deur' wilt zijn voor vanavond... Gisteren en eergisteren liep ik niet.
Heb een dipje, maar ik moet lopen. Het nieuwe schooljaar komt eraan, al mijn ex-collega's zijn al ijverig in hun klasjes bezig maar ik kreeg geen uren meer. :?
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door martmarbus »

Kom op. Laat de moed niet zakken.
Loop eerst 7km. 2dagen later 10km en 2 dagen daarna 17km. Wacht 3 dagen en knal er gewoon 21km uit. Leg al je frustraties in in je lopen en laat je gaan.
Verder hetgeen jou is overkomen is voorbij. Kijk vooruit. Vaar op de wind van morgen. De wind van gisteren is voorbij.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

:o Eerst 7km? Dan 10 en dan 21?
Ik liep er 5,5 en ben al supertrots :mrgreen:

Les 22 (11-2-11-2-8-1): 35 min - 5,54km - 9,5 km/u

Ik had twee keer zin om ermee te stoppen maar vond het wat stom om zomaar op te geven, dacht dat mijn benen heus wel wat oefening konden gebruiken en da ik maar moest denken dat ik gewoon aan het wandelen was. :)

Inderdaad, gisteren is voorbij. Maar mijn directeur was mijn beste vriend... en dan voelt 't wel een beetje pijnlijk zo :roll:
Dat breekt toch iets extra.
Maar gisteren is gisteren, je hebt gelijk. Ik zal daar op tijd aan denken.
Dank je wel ;)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Stoppen!!!!!! :o je meent dat niet. Iedereen heeft wel enkele zwakke momenten maar om dan het kopje te laten zakken, kom op, al loop je je maar 2 km, dat is al voldoende.
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

dirk.vancoillie.5 schreef:Stoppen!!!!!! :o je meent dat niet. Iedereen heeft wel enkele zwakke momenten maar om dan het kopje te laten zakken, kom op, al loop je je maar 2 km, dat is al voldoende.
O wat een verschrikte reactie :D Zalig <3
Ik bedoelde niet helemaal stoppen met lopen maar als het wat lastiger wordt, dan durf ik wel eens denken 'ach, dan stap ik toch maar even' (sssssssst niet verklappen) maar dat is valsspelen dus doe ik dat niet. Maar had deze avond dus wel twee keer die neiging :oops:
Maar liep toch netjes mijn reeks uit :) Anders had ik het hier niet durven neerzetten, stel je voor. Mijn babbelplek!! :mrgreen:
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door BlackScorpion »

Goh en dan nog, een keertje meer tussendoor stappen is geen ramp hè. Zolang je ook nog af en toe loopt ;)
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

BlackScorpion schreef:Goh en dan nog, een keertje meer tussendoor stappen is geen ramp hè. Zolang je ook nog af en toe loopt ;)
;) Voelt als falen. Ik liep les 22, les 25 liep ik vorige keer uit met een spierscheur, ik zal extra opletten en trakteerde mezelf gisteren op een coldpack op mijn kuit gedurende een half uur 8-) Ik stap ook veel trager tijdens de wandelminuten, die belasten mijn kuit veel meer dan het lopen. Komt goed! (nu nog deftig kunnen slapen en ik ben content :lol: )
Laatst gewijzigd door Isabelle B op 23 aug 2016, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Isabelle B schreef: Voelt als falen
Hoor ik daar een competitiebeestje? :lol: :lol: :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

dirk.vancoillie.5 schreef:
Isabelle B schreef: Voelt als falen
Hoor ik daar een competitiebeestje? :lol: :lol: :mrgreen:
:shock: betrapt :? :oops: :lol:
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Ik zit precies weer in 't Zuiden van Frankrijk :D
En asfalt is warm om op te lopen zeg :shock:
Tussen de velden overleef ik dat maar o wee tussen de huizen! Dat is een broeikas! Arme mensen die in die straten wonen. Wij hebben geen buren rechtover ons, niet direct links of rechts, niet achter. Dat is toch een ferm voordeel met dit zalige weertje (vooral als de rolluiken naar beneden blijven overdag).

Wel, ik geraakte niet in gang vandaag. Na 1 minuut was ik moe :lol: Ik liep 8,6km/u wat volgens mij het traagste is dat ik kan lopen. Dat beterde gelukkig wat en enkel de laatste minuten waren er bijna teveel aan. Ik paste mijn route stiekem aan: laatste 4 minuten lichtjes dalen ipv stijgen. Nah.
Onderweg was best grappig. Ik moest af en toe een huppeltje maken. Ik loop nogal met mijn neus in de wind sinds ik geleerd heb dat ik niet met mijn neus naar de grond mag lopen. Ik betrap mij erop dat mijn neus soms eeeeerg naar de wolken wijst (serieus, dachten jullie dat ik normaal zou lopen???) en dan knik ik even terug naar een normale positie. En toen zag ik een overmoedige karikol die de baan wilde oversteken. Het was een speciale karikol-dag, denk ik want ik kwam er zo verschillende tegen. Omdat ik niet zoals een stripfiguur die over een banaan uitglijdt, over een karikol wilde glijden, huppelde ik af en toe. Want ik zit aan les 23 en ik wil dit keer tot op het einde van mijn reeks geraken, liefst zonder op mijn hoofd te vallen tussendoor. Nog 7 lessen te gaan, dus spring ik over de karikollen.

Onderweg terug naar de wagen, zat ik precies in de film 'birds' van Alfred Hitchcock maar dan met muggen. Niet normaal! En zoemen dat ze deden. Gelukkig kwam ik niemand tegen, zo al zwaaiend om mij heen alsof ik visioenen had van onzichtbare demonen rondom mij... Tegen dat ik bij de wagen aankwam, mocht ik dan een dansje placeren om toch maar zo alleen mogelijk in de wagen te geraken. En nu heb ik twee muggenbeten kloef op mijn hoofd. Idioten plekken want als ik steeds in mijn haar ga krabben, zullen de mensen denken dat ik luizen heb.

Lopen is op zich best grappig eigenlijk :D

O, vandaag dus:
Les 23: 35 min - 5,51 km - 9,4 km/u

Vorige keer ging het fout bij les 25, ik voel vandaag mijn kuit terug. Morgen rustdag en als ik overmorgen nog iets voel, rust ik ook. No way dat ik een tweede keer een blessure oploop!
Ben uitgebabbeld :)
Laatst gewijzigd door Isabelle B op 24 aug 2016, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie