Pijn in scheenbeen en slapende linker buitenvoet

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Arcansol
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2015, 18:32

Pijn in scheenbeen en slapende linker buitenvoet

Bericht door Arcansol »

hallo,
Sinds een 4 tal weken zit ik al te lopen met start 2 run maar in het begin hat ik slechte schoenen (tennisschoenen) en dan had ik pijn aan de binnenkant van mijn scheenbeen maar ik wist dat het door de schoenen lag.
Maar sinds gisteren heb ik mijn voet laten testen en heb ik schoenen gekocht naar mijn voet zei de mevrouw van de winkel maar vandaag heb ik voor de 1ste keer gaan lopen met die nieuwe schoenen en na een 2/3 tal km begon ik last te hebben van mijn scheen terug maar dan aan de buitenkant van deze linker been dan bij beetje verder lopen begonnen mijn linker (been van pijn inde scheenbeen) tenen kleine teen tot het midden te slapen.
Mijn gedacht was dat het de schoenen waren dat ik nog moest inlopen maar ik wit met twijfels
Hopelijk kunnen jullie mij helpen :D
Plaats reactie