Dagboek Keet

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Een tevreden mens is een gelukkig mens Keet!!! Heerlijk toch?
De 10 mijl bereikt!!! :D
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 19

Bericht door keet »

Superweer! Vandaag gewoon een kort rondje 35 min. Mijn schema ligt een beetje overhoop deze week. ipv woensdag vandaag pas aan rennen toegekomen. Morgen moet ik ook werken. Toch maar eens wat op verzinnen wat ik kan doen als ik niet mijn normale maandag, woensdag, zaterdag ritme kan volgen.
Afijn, lekker gelopen.
Ben aan het overwegen me in te schrijven voor een 5 km loop. Een vriendin wil m graag met mij lopen. Zij gaat daarna de 10 km mariken loop doen dus is goede training. Het lijkt me wel leuk als oefening. 5 km kan ik prima aan maar dan moet het tempo wel iets omhoog. Heb nu 4,28 km gelopen in 35 minuten
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek Keet

Bericht door martmarbus »

Als samen loopt, ga je automatisch iets sneller lopen. geloof me.
Je bent goed bezig.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Lijkt me heel leuk om een keer een "run" te doen, gewoon om het te ervaren. Gewoon opgeven Keet!
In juni is de kika run, daar ga ik een poging wagen voor de 5 km.
De 10 mijl bereikt!!! :D
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

KEEP RUNNING

Bericht door keet »

Oeps al sinds zondag niet meer gelopen. Ik was er al bang voor want het was een drukke week, mijn schema was al in de war en bovendien werd ik ook nog eens snipverkouden. Er komt al gauw de klad in. Maar, zoals mijn vriendlief zei, je kunt het ook direct weer oppakken. En dat is zo.
Vandaag de oortjes uit gelaten. Even geen getetter van Evy of muziek aan mijn hoofd. Gewoon een lekker rondje gelopen, zo'n 50 minuten. Ik moet morgen een voordracht houden en dit was een prima manier om die even door mijn hoofd te laten gaan. In no time was ik weer terug.
Heel prima dus.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek Keet

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

That's the sprit :D
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Dat is lekker!! Even je alles op een rijtje zetten terwijl je heerlijk je rondje loopt! Top!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Dagboek Keet

Bericht door Hellothere »

Klopt, is bij mij ook zo, tijdens het lopen ... oftewel tijdens het lopen het hoofd even volledig leegmaken, oftewel net alles netjes proberen te plaatsen (tussen de oren). Niet voor niks dat men zegt "gezonde geest in een gezond lichaam".
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 19

Bericht door keet »

Zo, ik bleef een beetje hangen met het programma. Was al blij dat ik het redde 2/3 x te lopen afgelopen 2 weenk. Vandaag mijn schema weer opgepikt en daadwerkelijk 55 minuten gelopen. Ik voel de 1 uur grens in mijn nek hijgen maar dit ging best goed. Grappig dat er telkens van die drempels zijn, 30 minuten was er een en de 50 minuten ook. Maar goed, we zijn eroverheen. Ik heb precies 7 km gelopen, tempo nog steeds laag dus maar da mag de pret niet drukken.

Wat een heerlijk weer trouwens. Heb me zelfs ingesmeerd met zonnebrand!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Lekker de zonnebrand weer uit de kast, heerlijk voorjaar!!! Tempo is niet belangrijk, volhouden wel, dat zegt Evy toch altijd? Tempo komt wel. Dat uur dat ga je straks ook redden, dat zijn nog maar 5 minuten erbij!!! Knap, lekker bezig!!! Ja steeds weer drempels om over te gaan, maar dat geeft het ook juist wel een uitdaging, steeds je grenzen weer verleggen!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie