Dagboek Keet

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Wandelen in de bergen is ook heel goed, tijd samen om dat te doen nog beter! Veel plezier!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Terug aan het lopen

Bericht door keet »

I'm back. Na een heerlijke vakantie duurde het weer even maar vandaag de draad weer opgepikt. Prachtig weer m te lopen trouwens! Het was nog koud toen ik de deur uitging, goede motivatie want van lopen krijg je het vanzelf warm. Verder half schaduw, half in de zon op open plekken. Het ging niet slecht na toch bijna een maand niet lopen. Heb het rustig aangedaan en me halverwege laten verleiden door bramen! Kwam goed uit want ik had dorst. Kan toch niet voldoende drinken vooraf als ik meer dan 50 min ga lopen. Moet ik nog wat op verzinnen maar de bramen werkte dus erg goed.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Creatieve oplossing die bramen!!! Heerlijk weer lopen na de vakantie!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Dagboek Keet

Bericht door NarN »

Welkom terug! En nu snel terug het ritme vinden.
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Dagboek Keet

Bericht door JackoBond »

Welcome back! Eten tijdens het lopen zegt met niet veel, maar bramen vergen nu idd niet veel moeite om op te kauwen. Handig als je die onderweg tegenkomt :)
Even a bad run is better then no run at all!
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Op naar de 10 km

Bericht door keet »

Op en af, zo gaat het. Maar deze maand weer op. Aan het eind van het jaar heb ik afgesproken een 10 km te gaan lopen met een vriendin. Dat is mijn eerste race en voor het eerst dat ik met anderen loop. Ik heb het lopen niet losgelaten maar heb zo'n motivatie wel nodig.
Afijn, het is wel toepasselijk. Verleden jaar liep ik vlak voor het eind mijn eerste 5 km, dit jaar tien. Wie weet wat het komend jaar gaat brengen
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

10 km gehaald

Bericht door keet »

zaterdag eindelijk de magische grens van 10 km overschreden. Ik zat telkens al rond de 9,5 dus op zich was dat niet zo'n probleem. Wel krijg ik last van kleine pijntjes, knieën, schenen. Bang om blessures te krijgen.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Rustig aan Keet, die 10km heb je echt wel in je! Luister inderdaad goed naar je lichaam.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek Keet

Bericht door martmarbus »

nog even, en je kan voor de HM

Goed bezig
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: 10 km gehaald

Bericht door NarN »

keet schreef:zaterdag eindelijk de magische grens van 10 km overschreden. Ik zat telkens al rond de 9,5 dus op zich was dat niet zo'n probleem. Wel krijg ik last van kleine pijntjes, knieën, schenen. Bang om blessures te krijgen.
Top! Bij kleine pijntjes kan je eens een extra rustdag inlassen om te herstellen. Of eens een korter loopje.
Plaats reactie