Dagboek Keet

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Re: Dagboek Keet

Bericht door keet »

@ danieke: nou ik had al een keer 45 minuten gelopen. Op de een of andere manier vond ik dit veel verder.
Gister nog eens 8 km gewoon gewandeld> precies ver genoeg voor de uitspanning in het bos en weer terug om de biertjes er weer af te lopen ;-)
Vandaag is weer een loopdag en het is weer fantastisch weer!
Ben er nog niet uit of ik mijn 45 min. bosloop ga doen of 'gewoon 30 min. heb wel zin om in de zon te lopen.
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: Dagboek Keet

Bericht door jabli »

Jij houdt het ook goed vol, hé.
Proficiat !
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 3

Bericht door keet »

Het is een interval geworden maar dan die van de eerste week. Lekker in de zon gelopen dus, extra lang ingelopen en toch 3 van de 4 versnellingen gedaan. De eerste keer dat ik deze les deed was het koud en glad. Nu een heerlijk zonnetje. Totaal toch 55 min gelopen maar met opwarmen en uitlopen.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Das lekker en heel heel verschil tussen het zonnetje en koud en glad ;) . Je bent en blijft lekker bezig, het is ook heerlijk loopweer!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 16

Bericht door keet »

Gewoon een 30 minuten loopje gister die ik in 24 minuten liep. Zal wel door de kou komen
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Keet

Bericht door zoefje »

Maar toch lekker weer gelopen keet! ;)
De 10 mijl bereikt!!! :D
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 17

Bericht door keet »

Ik zal die 50 minuten nog maar eens herhalen, dacht ik vanochtend. Want zo vlot liep dat niet. Evy dacht er kennelijk hetzelfde over want deze training was wederom 50 minuten. Nog steeds op schema dus en vandaag ging het best goed. Nog 3 weken voor we 10 km lopen, zegt Evy. Nou, dat lijkt me sterk. Mijn tempo is zo laag dat ik het nauwelijks durf te zeggen. Aan de andere kant begrijp ik dat lang en langzaam lopen juist goed is voor vetverbranding. Misschien moet ik me daar maar eens op richten
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Keep running 17

Bericht door zoefje »

keet schreef:Aan de andere kant begrijp ik dat lang en langzaam lopen juist goed is voor vetverbranding. Misschien moet ik me daar maar eens op richten
Goed gedacht!!! En je geniet, ook heel belangrijk!! 50 minuten is een heel eind hoor! Joh tempo komt wel ;)
De 10 mijl bereikt!!! :D
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: Dagboek Keet

Bericht door jabli »

och, die snelheid....
Toen ik begon te lopen had ik nooit gedacht dat het mij zou lukken om 5' aan 1 stuk te lopen.
Nu, 7 maanden later, loop ik nog steeds (en dat is toch het allerbelangrijkste).
Ik loop (of snelwandel ?) aan een snelheid van 7km/u. En zo vind ik het leuk. (ook heel belangrijk)
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Keep running 18

Bericht door keet »

Les 18 alweer! We zijn al ruim over de helft van Keep running. Vandaag heerlijk gelopen. In plaats van de interval training gewoon doorgelopen (wel de warming up meegedaan) Aan het eind van de 45 minuten gewoon maar doorgelopen tot ik weer aan het begin van mijn rondje was. Toch bijna 55 minuten. Heb het idee weer een grens verlegd te hebben. Als ik zo naar mijn tempo kijk valt dat toch ook wel reuze mee. Tussen de 7,5-8 km per uur. Moest mezelf regelmatig inhouden omdat ik buitend adem raakte.
Al met al zeer tevreden.
Plaats reactie