Diti is running

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

:lol: :lol: :lol:
Inhale the future. Exhale the past.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Diti is running

Bericht door Hellothere »

dirk.vancoillie.5 schreef:Er passeren precies weer veel rare namen hier :evil:
Niks van aantrekken, moderator van dienst kuist die boel zo nu en dan op :D .
Blijf ondertussen maar jullie "loopavonturen" posten.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Deze week weer 3x het bos in :P . Het is een parcourtje dat ik graag loop, vlak starten, daarna wat deining om vervolgens een tweetal km off road te gaan in het bos en om te eindigen dik 3 km lichtjes aflopend zodat ik kan recupereren, ideaal toch? :mrgreen: .
Dus, 3x 8 km afgelegd en het verloopt volgens planning, gewoon rustig starten en we zien wel hoe het loopt. Hr ongeveer 150 bpm en speed van bijna 9 Km blijven ook constant de goede richting uit gaan zo dus zijn we tevreden.
Wat rust in het weekend om dan volgende week hopelijk een doorslagje van deze week :P
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Diti is running

Bericht door martmarbus »

Je bent kei goed bezig Dirk
3x per week is mooi en zeker genoeg.
Dat past meestal wel in een agenda en dan heb je genoeg rusttijd
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Verleden week was er eentje van de hoge hartslagen :( . Wat ik ook deed de gemiddelde hr schurkte steeds tegen de 160 bpm met pieken dichtbij de 170 bpm, wandelminuutjes kregen hem wel omlaag maar toen ik terug begon te lopen zat hij in geen tijd weer in de hogere regionen :evil: . Goed nieuws is wel dat ik weer mooi 3 x 8 km heb afgelegd :P, positief blijven dus :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Diti is running

Bericht door Hellothere »

dirk.vancoillie.5 schreef:Goed nieuws is wel dat ik weer mooi 3 x 8 km heb afgelegd :P, positief blijven dus :mrgreen:
Als ik zie waar je vandaan komt op zeer korte tijden, dan denk ik dat dit sowieso heel positief is.
En die hartslag ... ach ja ... cliché ... de ene dag is de andere niet :geek: :geek: .
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Hellothere schreef:de ene dag is de andere niet
Inderdaad Hellothere,
Maandag gewone loopje afgewerkt maar de laatste km voelde ik iets krampachtig in mijn kuit dus heb ik de volgende loopjes afgelast :( , ik was bang dat het een spierverrekking zou worden.
Komt daar nu nog bij dat ik met een 'valling' (verkoudheid in het West-Vlaams :mrgreen: )zit dus het enige die voor het moment loopt is mijn neus :lol: .
De kuit voelt weer normaal aan, we zullen zien hoe de rest evolueert, misschien morgen nog thuisblijven om woensdag te herstarten.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Deze morgen terug een loopje en het was er eentje in mineur :evil: .
Na een 4tal km begon de kuit weer te zeuren, snelheid geminderd, hielp niet. Wandelminuutje ingelast, hielp niet, de pijn bleef en werd zelfs erger :evil: . naar huis gewandeld en me afgevraagd wat er nu weer gaande was, ik denk niet dat het een spierscheur is want ik voelde geen zweepslag maar de pijn werd langzaam erger, misschien verrekt?
Vrouwtjelief natuurlijk boos :" Wees nu eens tevreden met 5 km maar nee je moet persé weer meer willen :oops: " zei ze en eerlijk gezegd, ik moet haar gelijk geven.
Dus zal het weer een paar weekjes rust worden :cry:
Inhale the future. Exhale the past.
Hellothere
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Diti is running

Bericht door Hellothere »

dirk.vancoillie.5 schreef:Vrouwtjelief natuurlijk boos :" Wees nu eens tevreden met 5 km maar nee je moet persé weer meer willen :oops: " zei ze en eerlijk gezegd, ik moet haar gelijk geven.
Dus zal het weer een paar weekjes rust worden :cry:
Vrouwtjelief heeft gelijk :D .
Als je wat voelt in de kuit (of waar dan ook) voldoende laten rusten, tot je echt een tijdlang niets meer voelt (van pijn dan eh).
Dat zouden de oudjes zoals wij uiteraard moeten weten :lol: :lol: :lol: .

Als ik je toch niet heb kunnen overtuigen, lees dan even deze post . Is inmiddels wel een jaartje of 10 geleden, maar heb toen een maandlang mogen genieten van een kuitblessure.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Diti is running

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Even een update, Ik ben voorlopig nog niet herbegonnen. Ik worstel nu met een pijnlijke knie, ik heb er vroeger ook al eens last van gehad en nu steekt die weer de kop op :evil: .
Rusten blijft de boodschap maar ik blijf jullie volgen hoor :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie