Runbook of S.

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Runbook of S.

Bericht door SenS. »

Mijn dagboek (runbook).om elke loop bij te houden. Hoe het was, ging ect. Ik loop 3x per week op dinsdag, woensdag en zaterdag. Hier zullen mijn ervaringen per run te lezen zijn.


Dag 1 0 - 5 km:
Vandaag eerste run gehad. Het viel me nog mee moet ik zeggen. Dag 1 van schema gehad door het bos hier. Na afloop even last van me lied, maar dat was ook snel verdwenen weer gelukkig.

Morgen op naar dag 2!![emoji2]
uploadfromtaptalk1407274511645.jpg
uploadfromtaptalk1407274511645.jpg (73.49 KiB) 3655 keer bekeken
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Runbook of S.

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Re: Runbook of S.

Bericht door SenS. »

Dag 2:

Vandaag op muziek schema gelopen van evy. 20 minuten vandaag. Ging een stuk beter en loopt lekkerder. Makkelijk kunnen vol houden ook. Geeft goeie tips tussen door. Voel inmiddels wel de spieren in me benen. Auw! Maar even paar dagen rust. Tot op heden vind ik het heerlijk rennen in het bos. :D
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Re: Runbook of S.

Bericht door SenS. »

Dag 3:

Na paar dagen rust, net terug van de derde run zeg maar. En het ging verassend goed! Kon het goed vol houden. Vandaag in de wijk 20 min op het schema gerend (10 min wandelen 10 min lopen) mooi rondje. Sinds de eerste dag een heerlijke sport outfit van Kalenji. En ren op me oude vertrouwde Nike airmax. Op naar dag 4 morgen!

En door het letten op me voeding erbij al 2 kilo. Yoeppie!
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Runbook of S.

Bericht door El Pollo Diablo »

Ik kijk er al naar uit om te lezen hoe 't lopen met Senna er aan toe zal gaan - ik weet niet wat voor ras het is maar 't ziet er een heel dartel beestje uit ;)
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Re: Runbook of S.

Bericht door SenS. »

El Pollo Diablo schreef:Ik kijk er al naar uit om te lezen hoe 't lopen met Senna er aan toe zal gaan - ik weet niet wat voor ras het is maar 't ziet er een heel dartel beestje uit ;)
Hahaha ben zelf ook benieuwd. Hij is nu 4 maanden dus nog eventjes wat groeien. Denk met 5/6 maanden dat hij 1 dag van de 3 dagen mee gaat om te leren en oefenen. Senna is trouwens een Australian Labradoodle en houd wel een beetje van actie. Lekker actief. Denk wel dat hem dit ligt.
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Runbook of S.

Bericht door El Pollo Diablo »

En natuurlijk sla je dan aan het googlen over het ras ;). Mijn vermoedens zijn bevestigd: ideaal loopmaatje :D
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Re: Runbook of S.

Bericht door SenS. »

El Pollo Diablo schreef:En natuurlijk sla je dan aan het googlen over het ras ;). Mijn vermoedens zijn bevestigd: ideaal loopmaatje :D
Haha jaa dat heb je dan ;) dank, dat is hij zeker. Blij als hij lekker mee kan rennen straks. :D
Gebruikersavatar
SenS.
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2014, 21:41
Locatie: Amstelveen

Re: Runbook of S.

Bericht door SenS. »

Dag 3, 4, 5, 6 en 7:

Oeps! Vergeten hier me dagen bij te houden. Is ook erg chaotisch geweest afgelopen weken hier. Maar; wel hard gelopen en dat ging elke keer super goed. Zit morgen op dag 8 van het trainings schema. Dan zitten we al op 4 min aan 1 stuk rennen. En half uur rennen/lopen. Vind het echt knap van mezelf want. Zoo super dat mp3 schema van evy. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: Runbook of S.

Bericht door LievenJ »

Hoe gaat het tegenwoordig met het lopen? Al een hele tijd niets van je gehoord.
Plaats reactie