1 mile a day ...

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

Gedwongen aan de kant gezet door de dokter ...

Geen Kortrijk loopt ...

Balen ...
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: 1 mile a day ...

Bericht door El Pollo Diablo »

Oei, Cami! Wat erg! Wat is er gebeurd? Ik kan me voorstellen dat je héél erg teleurgesteld bent. Neem je tijd om het te verwerken en als je er over wil praten zijn hier heel veel luisterende oren en troostende schouders.

Edit: ik wou Teamblue haar topic niet kapen, dus dan maar hier: geef je Maxx een knuffel van me? Hopelijk kan je hem zo pijnvrij mogelijk houden...
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: 1 mile a day ...

Bericht door TeamBlue »

Hoi Cami! Lang geleden dat ik nog online was! Maar wat lees ik nu?

Wat jammer voor je :( Geblesseerd geraakt?
Hoe is't nog met je?
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: 1 mile a day ...

Bericht door Cami »

7 weken al sinds ik de laatste keer gelopen heb ...

7 weken al sinds ik plots begon te sukkelen met mijn schildklier ...

maar vandaag goed nieuws. voor het eerst sinds 7 weken met de hond mijn vertrouwde ochtendwandeling gedaan en het is gelukt ... (+/- 4km langs duinenpad en strand) ...

ik heb dus opnieuw moed, mijn dag kan vandaag niet meer stuk ...

zou het eindelijk aan het keren zijn ?

volgende week wordt er opnieuw bloed getrokken en als dat positief nieuws brengt, kan ik misschien opnieuw mijn loopschoenen uit de kast gaan halen en misschien de STR app opnieuw op mijn iphone zetten ... want ja, zo wie zo zal ik heel rustig aan moeten beginnen ... maar daar heb ik absoluut geen probleem mee ... 1 of 2 min lopen zouden nu al super zijn ...
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: 1 mile a day ...

Bericht door El Pollo Diablo »

Ooooh, kijk eens aan, Cami is terug! Welkom terug, 't waren 7 lange weken. Hopelijk ben je inderdaad aan de beterhand, ik kan me voorstellen dat het zenuwachtig aftellen is naar volgende week. Hou ons op de hoogte hé.
Doe alles gewoon zo rustig mogelijk aan, alles komt goed - Hervé Villard zong vroeger al "Cami c'est pas fini" (of iets in die zin, mijn Frans is niet zo goed ;))

Hoe is 't met Maxx? Bemoedigend dat hij ook een wandelingetje heeft kunnen maken :)
Plaats reactie