Pijn breidt uit.......

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kris66 »

Heb mezelf op complete rust gezet,een maand!
Dat is streng,maar ik ken mezelf.
Ik "zou moeten rusten",dus loop ik wat minder of een beetje korter en eigenlijk ben ik dan TOCH weer bezig.
Had vorige week maandag een stukje gelopen,echt niet overdreven,maar weer die pijn.
Dus,rust,deze week nog eens overleggen met dokter,ergens deze maand naar runningcenter(ik ga naar dat in Beveren/zwijndrecht,euh iets van runningservice of zoiets)........
En wanneer ik een week geen pijn heb gehad,ga ik heel voorzichtig een lesje halfweg STR proberen,want de conditie zal dan wel een heel stuk weg zijn.
Dus,heb ik behoorlijk de pest in,maar wat moet moet.

:( :( :(

Blij hier zeker lezen,zo houd ik de goesting om te lopen...........
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door bloem »

:? ... we hadden zo met je meegehoopt dat die rustpauze in je vakantie echt wel voldoende zou geweest zijn... :?
Wel zo verstandig dat je 't de nodige tijd wil geven. Moed houden eh !
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kris66 »

bloem schreef::? ... we hadden zo met je meegehoopt dat die rustpauze in je vakantie echt wel voldoende zou geweest zijn... :?
Wel zo verstandig dat je 't de nodige tijd wil geven. Moed houden eh !
Ja hoor,doe ik,heb ik eindelijk iets van sport dat ik graag doe...........tsssssssss
De moeilijkheidsgraad zal hem zitten in terug beginnen lopen in de donkere maanden.
Ben koukleum,maar ik kom dan hier wel een trap onder mijn k*nt halen.

Nu maar duimen,daar mankeer ik gelukkig niks aan!

Thnx,Bloem.
jekl053
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 jun 2013, 10:52

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door jekl053 »

Bah wat balen, heel veel sterkte en hopelijk kan je straks de draad weer oppakken zonder blessures !
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kris66 »

Thnx,Jekl ,ik hoop het ook!
Echt wel.....
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door fann »

Hey Kris66


niet leuk...


Ik kreeg een tweetal weken geleden stekende pijn in mijn linkerknie bij het op de trap gaan, tijdens het lopen heb ik het maar 1 keer gevoeld..

Maandagavond vorige week naar de dokter geweest en het verdict was een ontsteking plus artrose.

Nu eerst ff niet lopen (ik hoop niet te lang want ik mis het buiten zijn). :(
Ik mag al een geluk wel naar de kinesist voor spierversterkende oefeningen en hoop samen met haar te kunnen kijken wat er daarna kan, desnoods mijn loopschoenen nog eens laten nakijken ook.
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kris66 »

Sport is gezond.shock:
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door fann »

Hey Kris


hoe is het met jouw knie...

Ben ondertussen bij kinesist geweest, volgens haar komt de pijn helemaal niet van mijn artrose maar van een ligament.

Ze heeft me gisteren ingetapet en daarna heb ik genoten van 3km lopen in de plensende regen... Zalig!!

Ik zal m'n spierversterkende oefeningetjes eens gaan doen nu sé, ik wil van die pijn vanaf !!
Kris66
Berichten: 245
Lid geworden op: 28 apr 2013, 11:30

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kris66 »

Een update
Ben bij de dokter geweest,heb hem op het hart gedrukt dat ik er vaart achter wil zetten,
dus geen gissen en proberen.
Ik heb dus volgende week vrijdag een afspraak om een MRI scan te laten maken van de voet.
Momenteel maak ik me daar het meeste zorgen over,de rest wat ik voel NU is ws omdat ik die voet wil sparen,
daardoor "anders" loop,enz....
Dus even afwachten wat die scan zegt.

De pijn zit nu echt onder de hiel,zoals eerst,maar is als het ware omhooggekropen,,als een ring over mijn hiel en enkel,zucht !
Wandelende pijn als het ware.

Wat ik me afvraag over dat intapen,ga je dan niet lopen boven je grens?
Ik bedoel,blijft de belasting niet hetzelfde,en voel je het niet omdat je je "signalen" uitschakelt?

Ik zou ook wel even zonder die pijn willen zijn,toeme!
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Pijn breidt uit.......

Bericht door Kaath »

Balen Kris.
Klinkt precies als hielspoor,maar ben geen dokter natuurlijk.
Hopelijk weet je snel iets :D
Plaats reactie