Schaafplek onder m'n arm

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Schaafplek onder m'n arm

Bericht door Kaath »

Nu het zo warm is loop ik een een sporttopje(zonder mouwen dus.
Voor ik op vakantie vertrok had ik een rode plek onder men bovenarm,ik dacht dat ik een beet had of zo.
Tijdens de vakantie geen aandacht aan besteed want na een paar dagen was het verdwenen.
Deze week ben ik weer gaan lopen,vandaag 2 de keer en ik zag daarstraks weer een knalrode plek op dezelfde plaats,het is aan m'n linkerarm.
Zou dat nu echt gewoon een schaafwonde zijn van tegen m'n lichaam te schuren en moet ik nu met m'n armen wijd open lopen :lol: :lol:
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: Schaafplek onder m'n arm

Bericht door LievenJ »

hoe nieuw is dat truitje?
Meestal als een truitje nieuw in schuurt dit verschikkelijk.
Een mogelijke oplossing is plakkers op de "geirriteerde huid" maar of dit een mooi zicht is, das wat anders. :)
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Schaafplek onder m'n arm

Bericht door Hellothere »

Hangt ook van het materiaal van het shirt af.
Als ik met katoen loop, schuurt er gegarandeerd op de langere loopjes ook wel ergens iets open.

Kan eventueel opgelost worden door polyamide shirts te gaan dragen, oftewel een wreefje vaseline.
flatcoatjrt

Re: Schaafplek onder m'n arm

Bericht door flatcoatjrt »

Ik heb dat ook wel wel eens, en draag hardloop shirtjes. Meestal als het wat warmer is.
Ik smeer van te voren ( als ik het niet vergeet) sudocreme. En dat help goed.

Gr mirjam
Plaats reactie