Started to run

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Started to run

Bericht door El Pollo Diablo »

Vorige week woensdag en vrijdag nog mijn rondjes gelopen. In beide gevallen was het opnieuw de vertrouwde 7 km ronde. Woensdag was eigenlijk niet zo slecht: een gemiddelde van 6.15/km, gemiddelde hartslag 152. Ik was in eerste instantie wat teleurgesteld toen ik die cijfers zag omdat ik het idee had dat ik sneller had gelopen dan maandag. Hilarisch hoogtepunt van woensdag: een labrador die genoeg had van start-to-run en dan maar gelijk aan start-to-swim begon. Ik heb héél erg mijn best gedaan om niet te lachen. Toch niet luidop.
Vrijdag lag het tempo wat hoger: 6.03 min/km. De hartslag onvermijdelijk ook: gemiddeld 156. Jammer genoeg was die spierpijn er opnieuw tijdens het lopen. Zaterdag en zondag rustig aan gedaan maar nog steeds wat pijn. Dus, verstandig geweest en vanochtend niet gaan lopen. Ik heb nieuwe schoenen (gewone, niet de loopschoenen. Allez, die zijn ook nieuw, maar hetzelfde merk en model. Maar ik bedoelde dus de dagelijkse schoenen) en ik vermoed dat het wel eens daardoor zou kunnen komen. Er lijkt een correlatie tussen de twee te zijn.
Plaats reactie