best goed :)

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: best goed :)

Bericht door bloem »

Goed bezig ! ;)
marelli
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2013, 16:01

Re: best goed :)

Bericht door marelli »

Hoi allemaal,

Ik lees goede berichten...heel goed...best goed...1 uur aan een stuk hardlopen....
Ik lees het met bewondering voor jullie allemaal.
Ik heb een week (misschien wel 2 of 3) moeten rust nemen....teveel belast op een knie.
Ben helemaal nog in het begin 5e les.....maar ik GA het halen....die 5 km. MOET.
Mijn doel is volgend jaar aan een 5 km.-loop meer te doen, samen met een vriendin, die 100 km
bij mij vandaan woont...zij traint daar.
Ik ben benieuwd.
Groet, Marelli.
helenafl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 apr 2013, 16:36

Re: best goed :)

Bericht door helenafl »

marelli schreef:Hoi allemaal,

Ik lees goede berichten...heel goed...best goed...1 uur aan een stuk hardlopen....
Ik lees het met bewondering voor jullie allemaal.
Ik heb een week (misschien wel 2 of 3) moeten rust nemen....teveel belast op een knie.
Ben helemaal nog in het begin 5e les.....maar ik GA het halen....die 5 km. MOET.
Mijn doel is volgend jaar aan een 5 km.-loop meer te doen, samen met een vriendin, die 100 km
bij mij vandaan woont...zij traint daar.
Ik ben benieuwd.
Groet, Marelli.
Succes! Het gaat je vast ook lukken!
helenafl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 apr 2013, 16:36

Re: best goed :)

Bericht door helenafl »

Vandaag heb ik mijn laatste les (les 30) van Evy keep running 5-10 km gelopen! Het is zo lekker gegaan, en ja de 10 km heb ik dan ook gehaald! (vorige week al stiekem meer dan 11)
Nu moet ik wel gemotiveerd blijven en probeer 3 of tenminste 2 keer per week te blijven lopen (vanaf oktober beginnen weer mijn buikdanslessen, dus wellicht wordt het dan 2x lopen). Ik moet nog wat muziek verzamelen, want ja nu moet ik het helemaal alleen doen! ;)
helenafl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 apr 2013, 16:36

Re: best goed :)

Bericht door helenafl »

Vandaag heb ik mij ingeschreven voor de Heemstedeloop 5 km en de N201run, night run 10 km! :D heb ik wat om naar toe te leven, en is ook een stok achter de deur nu ik het zonder Evy moet doen....
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: best goed :)

Bericht door bloem »

Slimme meid ;)
Succes !
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: best goed :)

Bericht door Kaath »

Goed bezig !!!

Je zei dat je muziek bijeen zoekt omdat je nu zonder Evy verder moet .
Probeer ook eens zonder muziek te lopen.
Ik liep ook constant met muziek ,maar ik merkte van mezelf dat ik soms gewoon op het deuntje liep zonder op m'n lopen of ademhaling te letten.
Nu probeer ik ook zonder muziek te blijven lopen ,omdat je dan veel bewuster op je lichaam gaat letten.
De vogeltjes fluiten ook mooi hoor :D
Viv
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 mar 2013, 11:20

Re: best goed :)

Bericht door Viv »

Kaath schreef:Goed bezig !!!

Je zei dat je muziek bijeen zoekt omdat je nu zonder Evy verder moet .
Probeer ook eens zonder muziek te lopen.
Ik liep ook constant met muziek ,maar ik merkte van mezelf dat ik soms gewoon op het deuntje liep zonder op m'n lopen of ademhaling te letten.
Nu probeer ik ook zonder muziek te blijven lopen ,omdat je dan veel bewuster op je lichaam gaat letten.
De vogeltjes fluiten ook mooi hoor :D
Grappig, ik heb vandaag voor de eerste keer zonder muziek gelopen. Het beviel erg goed. Meer rust in mijn hoofd en genieten van de stilte om je heen. Ik heb dan wel het geluk dat ik tussen de weilanden kan lopen.
helenafl
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 apr 2013, 16:36

Re: best goed :)

Bericht door helenafl »

Kaath schreef:Goed bezig !!!

Je zei dat je muziek bijeen zoekt omdat je nu zonder Evy verder moet .
Probeer ook eens zonder muziek te lopen.
Ik liep ook constant met muziek ,maar ik merkte van mezelf dat ik soms gewoon op het deuntje liep zonder op m'n lopen of ademhaling te letten.
Nu probeer ik ook zonder muziek te blijven lopen ,omdat je dan veel bewuster op je lichaam gaat letten.
De vogeltjes fluiten ook mooi hoor :D

Ik heb mijn vriend gevraagd een leuke mix te maken, maar dat is natuurlijk niet 1-2-3 klaar. Ik heb dus eergisteren zonder muziek door de duinen gelopen, maar werd al snel gek van mijn eigen zware ademhaling :P heb na 20 minuten maar de laatste les van Evy aangezet, want die stond nog op mijn mobiel. Was toch prettiger met wat muziek.
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: best goed :)

Bericht door Kaath »

Volgens mij loop je dan te hard ;) Want ik had dat eerst ook en nu dat ik op hartslag ben gaan lopen /of toch probeer,hoor ik m'n adem niet meer.Daarmee bedoel ik dus als je met muziek loopt heb je je ademhaling niet onder controle(zo beleef ik het toch)
Plaats reactie