Start to Run app - gelopen sessie wijzigen

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Start to Run app - gelopen sessie wijzigen

Bericht door BlackScorpion »

Hoi,

Ik heb een les gelopen met de Start to Run app op mijn loopband. Maar ik had vergeten dat om het van GPS naar loopband te zetten. Nu staat mijn sessie als 30 kcal en 0.4 km. Ik wilde dit graag wijzigen naar loopband met de effectieve km en kcal. Is dit mogelijk?

Thanks,
Evy
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Start to Run app - gelopen sessie wijzigen

Bericht door Hellothere »

Da's een interessante :-) , ik heb destijds de S2R nog gedaan met de podcasts op een MP3 speler.
Net zoals de meeste "oudjes" hier op het forum, er zijn geen "experts" met de app vrees ik.
De app ken ik zelf niet, moest er hier toch nog een antwoord komen dan hoor ik het graag (ik denk dat de kans klein is, dat de oplossing via dit forum komt, maar ik volg het in elk geval wel).
Mocht je toch nog een antwoord vinden, post het hier dan ook even, je weet het immers nooit voor de toekomst.
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Start to Run app - gelopen sessie wijzigen

Bericht door BlackScorpion »

Ik heb de vraag ondertussen ook per mail gesteld aan de makers van de Start to Run app, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen. Ik kan het ook nog eens vragen op de Facebook groep. Als ik een antwoord krijg (maar ik vrees eigenlijk dat het antwoord gewoon 'nee gaat niet' zal zijn), zal ik het hier komen posten :)
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Start to Run app - gelopen sessie wijzigen

Bericht door Hellothere »

Je hebt wel één voordeel nu, dit ga je nooit meer vergeten :D
Plaats reactie