loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
flatcoatjrt

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door flatcoatjrt »

Goed gedaan, GEFELICITEERD! :P

Gr. Mirjam
Stephane
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:06

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door Stephane »

Dikke dikke proficiat!
Keep running en geniet ervan
InDuRoOw
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 jun 2012, 11:46
Locatie: Midden Limburg
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door InDuRoOw »

Proficiat!
[url=http://hardloopster.blogspot.nl]Mijn eerste stapjes in de hardloopwereld[/url]
Fotogravinnetje
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 jun 2012, 16:49

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door Fotogravinnetje »

Gefeliciteerd! Heel goed gedaan! En nu inderdaad lekker blijven lopen en hopen dat je knie het goed blijft doen
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door flightleader »

Een heel dikke proficiat! En smijt nu zeker die loopschoentjes niet in een hoek ergens, doorgaan is nu de boodschap!
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Vivi
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 mei 2012, 00:13

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door Vivi »

Proficiat!!
Alfred

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door Alfred »

Als je knie je blijft parten spelen kan je misschien overwegen om je aan een 1/8 triatlon te wagen (meestal +/- 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km lopen), waardoor je toch een aantal loopsessies vervangt door zwemmen en fietsen wat minder belastend is?

In de lente gaan heel wat start2triathlon initiatieven (google is uw vriend) van start ter voorbereiding van 1/8 triatlons in de zomer
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door zoefje »

Alfred schreef:Als je knie je blijft parten spelen kan je misschien overwegen om je aan een 1/8 triatlon te wagen (meestal +/- 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km lopen), waardoor je toch een aantal loopsessies vervangt door zwemmen en fietsen wat minder belastend is?

In de lente gaan heel wat start2triathlon initiatieven (google is uw vriend) van start ter voorbereiding van 1/8 triatlons in de zomer
Dat is natuurlijk een heel goed alternatief!! Zeker iets om naar te kijken!!! Google is dan inderdaad erg handig!

Gisteren heb ik m'n test gelopen, 35 min aaneengesloten in een rustig tempo. Was heel goed te doen moet ik zeggen, ben dik tevreden!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
ada
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2012, 08:41

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door ada »

Proficiat! super.
:D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door zoefje »

vanmorgen heb ik weer gelopen, deze keer een andere ronde, dwars door het dorp. Ik heb weer een kleine 35 min kunnen lopen, maar het viel me wel zwaarder dan als ik lekker de polder in loop. Goed oppassen voor verkeer, schuine wegen, stoep op, stoep af. Maar goed, we hebben het weer volgehouden!!!
Het was hier niet al te best weer vanmorgen, maar ach, nat word ik toch, nu ook van de regen ;) en na een lekkere douche ben ik zo weer op temperatuur. Kreeg wel commentaar van iemand die riep uit het autoraampje iets van "joh, waar ben je mee bezig? Met dit weer moet je lekker warm binnen blijven zitten". Maar ja, dan kom ik er niet he? Zie wel een beetje tegen de kou op die er volgende week aan dreigt te komen... Moet maar snel op zoek gaan naar een muts en handschoenen en wellicht iets warmere kleding....
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie