Dagboek Mirjam

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
keet
Berichten: 100
Lid geworden op: 27 okt 2014, 10:46

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door keet »

Wat een geweldig inspirerend dagboek!
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door fann »

Een dikke proficiat !!
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

Verschillende mensen hebben mij de de laatste maanden gevraagd wat ik nu ga doen nu ik mijn doel waar dit alles mee begon ( een gezonde BMI, een lagere bloeddruk, en een goede cholesterol waarde) heb gehaald.
Nu zou ik zeker wel stoppen met lopen? Of weer een gebakje mee eten tijdens de zoveelste collega-verjaardag? Ja maar er hoeft nu toch niets meer af??

Ehh nee er hoeft niets meer af maar er mag best nog een paar kilo af want er is nog best genoeg van mij over :mrgreen:
Maar ik vind het inmiddels heerlijk, en ik vind het echt balen als ik door verkoudheid of gladdigheid niet "mag"

Ik word een beetje meewarig aan gekeken..die is echt gek geworden nu :roll:

Groetjes allemaal en loop ze!
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door Dannieke »

Oh ja, ik ken die opmerkingen: "nu mag je wel stoppen met vermageren hé" enzo. Wel grappig :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

Ondertussen alweer een poosje gelden dat ik hier wat neergezet hebt.
Ik loop nog steeds door met veel plezier.

Februari samen met mijn mams de 10 km van Groet uit Schoorl gelopen. Genoten !
Maart de 10 km CPC loop in Den Haag ook met mijn mams. Mega druk, file aan de start, toch wel lekker gelopen toen we eenmaal opgang waren.

En nu net terug van een weekend Schoorl. Trappen, duinen, zand, MTB routes, en nog meer hele hoge duinen :mrgreen: genoten echt wat een heerlijke omgeving om hard telopen en te wandelen daar.
Maarre het gaat dus lekker 8-)

Gr mirjam
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Fijn dat het zo lekker gaat Mirjam! Je bent druk bezig geweest! Leuk dat je samen met je moeder de 10 km hebt gelopen, lijkt me heel speciaal!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door Dannieke »

Inderdaad tof om te horen!
Ik ben helaas de enige loper in de familie. Als ik m'n vriendin nu maar eens uit de zetel kreeg... :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
flatcoatjrt

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door flatcoatjrt »

Vorige week ben ik voor steunzolen controle geweest. De hardloopzolen waren nog prima,mde wandelzolen moesten vervangen worden die ga ik volgende week halen.
Vandaag ben ik op uet fietsje gestapt en naar Starshoe in Zoetermeer geweest. Veel goede verhalen overgehoord. Verstopt in een industrie gebied vond ik een hele leuke hardloopwinkel :mrgreen:

Eerst op mijn huidige Asics Gel Fortitude over de digitale baan gerend. Commentaar: deze schoenen zijn veel te stug voor u, en er zit een knik in/bij uw knie waar door de heup wegdraaid, waarom zijn deze aangemeten destijds? Ik: Ehh omdat ik toen 26 kilo zwaarder woog. Verkoper: Ohhh maar dan begrijp ik deze keuze helemaal kaar voor nu is het tijd voor wat anders, en we gaan eens kijken of we die knik een beetje kunnen wegwerken.

5 paar schoenen passen en 10 baantjes rennen later kwam er uit: Sacouny Ride 7
Opdracht meegekregen om ze vooral rustig in te lopen, eerst een paar keer op de 5 km dag. Omdat ze toch wel anders lopen. As woensag mogen ze mee uit, kan niet niet wachten :)

Gr mirjam
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door zoefje »

Nieuwe schoenen, fijn Mirjam!! Zelf heb ik ook Sacouny schoenen gekocht, alleen dan een ander model. Moest even wennen maar het zijn echt hele fijne schoenen!! Hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik doe. Nu aftellen tot woensdag! :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Dagboek Mirjam

Bericht door Kaath »

Fijn dat ze zo goed gekeken hebben naar je loopstijl
Ik loop nu ook op Saucony,lopen zalig
Plaats reactie