Diti is running
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
Re: Diti is running
Net terug van de kiné en het licht blijft op rood
. Blijkbaar heb ik mijn kuit ook geforceerd want die is ook keihard, de kinesiste zegt dat dit al een tijdje aan de gang moet zijn en dat de wedstrijd in Roeselare de druppel was
. .. Maar niet getreurd, we blijven hopen 

Inhale the future. Exhale the past.
He getver, dat duurt al best lang. Maarre komt wel weer, rustig aan, niks forceren etc...
trouwens, toch te glad (hier althans)
trouwens, toch te glad (hier althans)
Wat rot dat je al een hele tijd niet mag lopen! Die paar weken kunnen erg lang duren... Ik liep ook niet meer sinds 3 december tot vorige donderdag, gek word je ervan!!
Maar als het eenmaal weer mag, zal je des te gelukkiger zijn
Veel beterschap nog alvast!!
Maar als het eenmaal weer mag, zal je des te gelukkiger zijn

Veel beterschap nog alvast!!
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
Eventjes een update. Gisteren weer naar de kiné geweest en daar terug op de pijnbank gelegen, de kinesiste denkt dat de oorzaak meer moet gezocht worden bij mijn kuit, ze masseert die mee ( ook zeer pijnlijk
) en ze voelt daar de knobbels zitten die ze moet wegmasseren. Het slechte, vochtige weer zou ook een boosdoener kunnen zijn.
Aangezien m'n ontsteking geleidelijk gekomen is sluit ze een scheur of verrekking uit, aan mijn schoen of steunzolen kan het normaal gezien ook niet liggen want die zijn van topkwaliteit.
Nu ik er over nadenk, het is al een tijdje aan het sluimeren. Na het lopen een zeurend gevoel in de pees en kuit, stijfheid bij het opstaan, ik dacht dat het de normale pijntjes van het lopen waren en de extra steun van de steunzool maar nu blijkt van niet. Heb ik weer te veel gewild in een te korte tijd? Volgens de kinésiste niet, het was gewoon een slechte samenloop van omstandigheden.
Terug beginnen met lopen zit er voorlopig nog niet in, Het aantal kiné beurten wordt opgevoerd, de kuit wordt ook nu deftig onder handen genomen en we hopen er het beste van. Een pluspunt is dat ik zeker niet zal moeten stoppen met lopen

Aangezien m'n ontsteking geleidelijk gekomen is sluit ze een scheur of verrekking uit, aan mijn schoen of steunzolen kan het normaal gezien ook niet liggen want die zijn van topkwaliteit.
Nu ik er over nadenk, het is al een tijdje aan het sluimeren. Na het lopen een zeurend gevoel in de pees en kuit, stijfheid bij het opstaan, ik dacht dat het de normale pijntjes van het lopen waren en de extra steun van de steunzool maar nu blijkt van niet. Heb ik weer te veel gewild in een te korte tijd? Volgens de kinésiste niet, het was gewoon een slechte samenloop van omstandigheden.
Terug beginnen met lopen zit er voorlopig nog niet in, Het aantal kiné beurten wordt opgevoerd, de kuit wordt ook nu deftig onder handen genomen en we hopen er het beste van. Een pluspunt is dat ik zeker niet zal moeten stoppen met lopen

Voel met je mee - letterlijk en figuurlijk
Mijn kuit en pees zijn gisteren ook 'gemarteld' - ik ben altijd blij dat ik op mijn buik lig ondertussen en dus de kinesist niet spontaan een trap kan geven, zo pijnlijk begot

Mijn kuit en pees zijn gisteren ook 'gemarteld' - ik ben altijd blij dat ik op mijn buik lig ondertussen en dus de kinesist niet spontaan een trap kan geven, zo pijnlijk begot
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
Ja, fann, blijkbaar zitten we in hetzelfde schuitje 

Ik mag nog wel blijven lopen al zei de kinesist gisteren toch om met die kuit wat op te letten, er zit een kleine verrekking blijkbaar, ik heb zondag nochtans pijnvrij 14 km gelopen
Ben ondertussen sinds maandag snipverkouden, een weekje rust komt dus goed uit
Ben ondertussen sinds maandag snipverkouden, een weekje rust komt dus goed uit

- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
14 km
, daar kan ik voor het ogenblik maar van dromen. Veel beterschap trouwens een weekje rust zal inderdaad goed doen 

- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
'k mag nog steeds niet lopen dus heb ik vandaag anderhalf uur de ziel uit mijn lijf gefietst op de spinningmarathon in Gits te voordele van Kom op tegen Kanker 

- martmarbus
Dirk, als je maar bezig bent.
Ik spin 1x per week. Puur en alleen maar om mijn bovenbenen sterker te maken. Wat weer z'n voordelen met lopen heeft. Ik merk dat ik steeds gemakkelijker 10km/u loop. En soms met gemak naar de 11 ga.maar dat houd ik geen 15km vol.
Jij bent goed bezig.
Je weet t.
"Rust roest"
Ik spin 1x per week. Puur en alleen maar om mijn bovenbenen sterker te maken. Wat weer z'n voordelen met lopen heeft. Ik merk dat ik steeds gemakkelijker 10km/u loop. En soms met gemak naar de 11 ga.maar dat houd ik geen 15km vol.
Jij bent goed bezig.
Je weet t.
"Rust roest"
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!