Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Alfred
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Met de wind mee gelopen tot het ophield met regenen en dan terug, goed voor 17km op de middag.
Kris66 schreef:Dit smaakt naar meer,zo een fijne sfeer!
Wel eerst deftig 'genezen' nu eh, want dat 'hinkepinken' ... dat lees ik veel minder graag...
@jekl : goed zeg !!
En onzen Alfred die zo efkes over de middag een 17km-loopje uit zijn mouw schudt... Je moet 't toch maar doen !
Zelf een dik uur (overdekt) geterrast vanmiddag...
Enfin, morgenavond clubtraining, vrijdag kort rustig loopje en zondag meedoen in 'n 14km jogging... Is zwaar genoeg als weekprogramma voor mij
@bloem: Lees nu pas je post over Vorselaar. Zal het eens bekijken 
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Yes, vandaag voor het eerst 50 minuten en 6,82 km gelopen en het ging heerlijk! Heb rustig gelopen in een constant tempo van ongeveer 8,2 km met hartslag rond de 150. Kennelijk een goed tempo voor mij, want ik had nog wel door gekund.
Ik ben een paar dagen in Londen en mijn loopje was dus ditmaal in het Hyde Park en de Kensington Gardens, langs het Kensington Palace. Zo was het tegelijkertijd ook een hele leuke manier van sightseeing. Heb van elke seconde genoten!
En dat ondanks de gestage engelse motregen.
Wie mij vijf maanden geleden had verteld dat ik om zeven uur 's ochtends 50 minuten door de regen zou hardlopen en het nog leuk vinden ook, had ik voor gek verklaard. Toen was ik nog niet eens van plan om ooit te gaan hardlopen, nog niet eens een minuut.
Ik ben een paar dagen in Londen en mijn loopje was dus ditmaal in het Hyde Park en de Kensington Gardens, langs het Kensington Palace. Zo was het tegelijkertijd ook een hele leuke manier van sightseeing. Heb van elke seconde genoten!
Wie mij vijf maanden geleden had verteld dat ik om zeven uur 's ochtends 50 minuten door de regen zou hardlopen en het nog leuk vinden ook, had ik voor gek verklaard. Toen was ik nog niet eens van plan om ooit te gaan hardlopen, nog niet eens een minuut.
Clubtraining gisteravond dus.. interval.. maar weer 'op 't gemakske', net als vorige week heel de tijd door blijven 'tetteren'...
Enfin : na opwarming moesten we 2 keer 3000 in 17min met 200m wandelpauze... De eerste 3000m hebben we er een zootje van gemaakt
te snel begonnen, blijven hangen bij tragere lopers tot we onze 'voorsprong' weggewerkt hadden, dan weer terug 'juiste tempo' gezocht... zaten we weer 'te snel'... doh... De tweede sessie iets rustiger gestart en deze keer iets beter gecheckt onderweg... en lukte veel beter om 'n regelmatig tempo te lopen... tot we weer voorbij gestoken werden door 'de snellen' en mijn loopmaatje weer werd meegezogen... en we uiteindelijk toch weer iets te snel finishten
Benieuwd of ze as zondag ook zo goed in form gaat zijn..
En ook benieuwd of 'k met al dat trager lopen nog een beetje deftige 'wedstrijden' ga kunnen lopen
't Is weer eens een experiment waard zeker... en tetteren is ook plezant
Enfin : na opwarming moesten we 2 keer 3000 in 17min met 200m wandelpauze... De eerste 3000m hebben we er een zootje van gemaakt
Benieuwd of ze as zondag ook zo goed in form gaat zijn..
En ook benieuwd of 'k met al dat trager lopen nog een beetje deftige 'wedstrijden' ga kunnen lopen
't Is weer eens een experiment waard zeker... en tetteren is ook plezant
Oh !! ik is jaloers !Truesue schreef:Ik ben een paar dagen in Londen en mijn loopje was dus ditmaal in het Hyde Park en de Kensington Gardens, langs het Kensington Palace. Zo was het tegelijkertijd ook een hele leuke manier van sightseeing. Heb van elke seconde genoten!
Truesue schreef:Wie mij vijf maanden geleden had verteld dat ik om zeven uur 's ochtends 50 minuten door de regen zou hardlopen en het nog leuk vinden ook, had ik voor gek verklaard. Toen was ik nog niet eens van plan om ooit te gaan hardlopen, nog niet eens een minuut.
Tof om lezen !
-
Loesjesnoesje
Wat leuk om daar te lopen! Ben jaloers, bij wijze van spreken.Truesue schreef:Yes, vandaag voor het eerst 50 minuten en 6,82 km gelopen en het ging heerlijk! Heb rustig gelopen in een constant tempo van ongeveer 8,2 km met hartslag rond de 150. Kennelijk een goed tempo voor mij, want ik had nog wel door gekund.
Zelf vandaag 6,4 km gelopen, 5 km aan een stuk en de rest met 2 keer heel even wandelen, echt nooit gedacht 5 weken geleden. Ik ben begonnen met Evy maar om mijn dochter te supporten die zich had ingeschreven voor de Ladiesrun volgende week in Amsterdam, heb ik dat ook gedaan. Ik ben toen overgestapt naar Renate in de 2de week, speciaal de 4 mijl. Ik loop geen wereld tijd, haha dat hoeft ook niet op mijn leeftijd
Wat leuk Loesje! Ik loop ook mee in de Damloop 4 mijl. Maar dan het Goede Doelen gedeelte. Volgens mij is dat weer een ander traject dan de Ladies Run, maar wel even lang.
We gaan het doen he!
We gaan het doen he!
-
Loesjesnoesje
Trieste jij loopt in Zaandam en wij in Noord maat het schijnt erg leuk te zijn. Het wordt goed loopweer( volgens de langetermijn voorspelling, 18 graden, windkracht 2 en droog. Veel plezier vast. Voor welk goed doel loop je?
Gisteravond ook eens geprobeerd aan laag tempo te lopen om te zien hoe dit gaat. 15 km aan een hartslag van 137. Snelheid 9,5km/u. Tja, de feiten zijn er, dit zou een goed tempo moeten zijn om te trainen, maar lekker lopen doet het niet. Alleen door kortere passen te nemen kon ik de hartslag rond dit nivo houden maar het voelt een beetje onnnatuurlijk aan. Zeker in het begin. Het voordeel is dan weer wel dat je er niet moe van word...