Nieuw op het forum

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Pascal321
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 aug 2021, 20:27

Nieuw op het forum

Bericht door Pascal321 »

Hallo,
Ik ben Pascal en nieuw op dit forum.
Vroeger heb ik veel gelopen, daarna ben ik gestopt, later ben ik met fitness en krachttraining begonnen (wat ik nog steeds doe) en nu probeer ik af en toe weer wat te joggen. Het is lang geleden en lijkt tot nu toe wel goed te gaan, maar ik zal ongetwijfeld nog wel vragen hebben, vandaar dat ik me op dit forum geregistreerd heb.
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Hellothere »

Welkom hier Pascal.

Het forum is misschien niet meer echt wat het ooit geweest is (kalmer dan in de jaren dat de "start to run" podcasts nog heel gegeerd waren), maar er zijn hier zeker nog genoeg "restanten" om je vragen te beantwoorden.

Inmiddels zeker blijven lopen.

Combinatie lopen /fitness+kracht is perfect (als je daar de tijd voor hebt :-) ).

Wat ook als extra "motivatie" kan dienen, is, dat je een dagboekje opent ( Eigen Ervaringen / Dagboeken/Verslagen ).
Je kan hier gelijk je vragen aan de "oude rotten" op dit forum voorleggen, die je zeker met raad en daad zullen kunnen bijstaan.

Succes nog met de verdere loopcarriere in elk geval, hopelijk blijven we je hier lezen.
Pascal321
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 aug 2021, 20:27

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Pascal321 »

Dankjewel,
Ik loop op beginnersniveau (3 - 4 km). Dit heb ik vroeger ook steeds gedaan omdat ik een vast traject volgde.
Ik heb een vraag geplaatst bij 'Vragen' maar vind het topic niet meer terug. Ik denk dat het nog goedgekeurd moet worden.
Pascal321
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 aug 2021, 20:27

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Pascal321 »

Misschien moet ik toch maar ergens anders info zoeken. Het forum lijkt nogal verlaten.
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Nieuw op het forum

Bericht door BlackScorpion »

Het forum is inderdaad redelijk verlaten, ik denk dat er nog 5 mensen in totaal op posten?
Maar die mensen reageren wel meestal hoor...
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Hellothere »

Enne, er is zelfs nog een "moderator" werkzaam op dit forum (ikzelf :lol: ).
Ik vind momenteel onder "vragen" geen postings terug, dus ik weet niet wat er is misgelopen.
Als je posts hier goedkomen, dan zie ik geen reden waarom deze niet onder vragen zouden goedkomen.

Ik heb momenteel geen enkel bericht om goed te keuren.

Mocht je toch nog problemen ondervinden, stuur me dan gerust een "PM".

PS : Soms duurt het effectief een paar dagen eer we reageren.

Cheers
Plaats reactie