Terug lopen na bevalling

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
10eke1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2012, 20:48

Terug lopen na bevalling

Bericht door 10eke1982 »

Hallo!

Ik ben in oktober 2011 bevallen van een prachtige dochter. Het heeft even geduurd maar in januari ben ik weer beginnen met lopen na één jaar helemaal niets! Vorig jaar was ik ook terug begonnen in januari maar toen ik eenmaal zwanger was, lukte het lopen helemaal niet meer. Ben flink wat bijgekomen tijdens mijn zwangerschap en daar is een groot deel al vanaf gegaan maar die laatste kilo's willen niet.

In januari ben ik dan ook iets te enthousiast terug beginnen lopen. Ik wilde teveel ineens en mijn knieën konden dat niet aan. Dus na de winterprik terug beginnen lopen met Evy! Dat heb ik tot nu toe al goed volgehouden (vandaag les 20 gelopen). Toch merk ik een groot verschil met lopen voor mijn zwangerschap. Ligt het aan de extra kilo's die ik mee moet dragen als ik loop? Is het omdat ik de 30 nader?

Ik loop heel graag maar had toch ook gehoopt dat de extra kilo's er ook mee zouden weggaan...voorlopig niet dus!

Grtjs 10eke
Plaats reactie