Verbetering?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
LunaVH
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2018, 19:29

Verbetering?

Bericht door LunaVH »

Ik ben nooit echt fan geweest van lopen, maar toen iemand mij vertelde dat er MP3 bestanden bestonden waarin iemand je aanmoedigde + muziek, besloot ik er toch aan te beginnen vorige week maandag.
Ik moet toegeven, mijn conditie is echt een rámp. Ik heb ook wat overgewicht (Ik ben op 2 jaar wel 26kg vermagerd, maar ik ben er nog niet), maar ik dacht dat het wel ging meevallen.

Vandaag de 4e training en ik moet toegeven dat ik het echt wel vermoeiend en moeilijk vond om 3 minuten vol te houden (de 2011 versie heb ik van Evy Gruyaert). Verbetert dit nog of kan ik er enkel en alleen maar van dromen dat ik effectief binnen 9 weken 5 km aan 1 stuk kan doorlopen?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Verbetering?

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Waarom moet je binnen 9 weken 5 km aan één stuk kunnen lopen? toch niet omdat Evy het zegt. Dit is een misvatting, heb je 10 of zelfs 15 weken voor nodig om de lessenreeks af te maken, dat geeft toch niet. S2R is een leidraad en kan je die leidraad volgen dan loop je effectief 5 km in 10 weken of je loopt een half uur aan één stuk. Wanneer je voelt dat je moeilijkheden hebt om een les te lopen dan herhaal je gewoon die les en moet dat 2x... so what, beter een les teveel lopen of kampen met een blessure of erger.. de moed verliezen.
Het feit dat je op 2 jaar zoveel bent afgevallen bewijst dat je karakter hebt en dat kan je gebruiken om de lessen af te maken. Geloof me, eens je S2R afgewerkt zal hebben zal je de koning te rijk zijn maar niks forceren en je niet blind staren op die cijfers. doe het gewoon in je eigen tempo en dan zal het zeker lukken. Veel succes en hou ons op de hoogte :P
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie