Dagboek van Luke!!!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
- martmarbus
Re: Dagboek van Luke!!!
Ik begin steeds meer een hekel aan jullie te krijgen.
Maar wacht maar, de 27e gaat ik weer lopen.
Maar dan wel op verbrandingsniveau. Dus lekker langzaam
Mijn hak voelt steeds beter aan. 's Avonds voel ik helemaal niets meer.
Alleen bij het opstaan moet ik even opwarmen en dan gaat het weer goed.
Dus het gaat vooruit.

Dus het gaat vooruit.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
Hoop dat je snel de oude bent zene..martmarbus schreef:Ik begin steeds meer een hekel aan jullie te krijgen.![]()
![]()
Dus het gaat vooruit.
Komt goed!!!!
Run Babby Run... 

Vandaag nieuw PB gelopen en dat na een vroege en met nog geen 4u slaap.. lol.. Er komt toch beetje schot in de zaak.. Ik blijf nog even 5k lopen en zien wat er nog kan.. [emoji125][emoji41]
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Run Babby Run... 

mooi!
Da's het leuke aan beginner zijn (niet negatief bedoeld), je kan op korte termijn veel progressie maken en de ene PR sneuvelt na de andere (en dat is dan weer net motiverend om door te gaan en nog beter te worden!)
Op naar de 5k op 25mins
Da's het leuke aan beginner zijn (niet negatief bedoeld), je kan op korte termijn veel progressie maken en de ene PR sneuvelt na de andere (en dat is dan weer net motiverend om door te gaan en nog beter te worden!)
Op naar de 5k op 25mins

Das waar, nu geeft dat extra energie om beter te doen.. Zie bij mensen, die ik volg op strava ook tijden waar ik alleen van kan dromen.
Maar ik kijk naar mezelf en weet dat er veel werk is. Niet erg want heb nog veel tijd
Maar ik kijk naar mezelf en weet dat er veel werk is. Niet erg want heb nog veel tijd

Run Babby Run... 

- martmarbus
Yup, erg mooi gelopen en, zoals eerder gezegd, je zal best nogal wat progressie boeken. Maar kijk uit voor overtraining
Ga niet alles op alles zetten om nog sneller te geraken, maar train goed in de lage zones, dan ga je vanzelf sneller lopen
Je bent echt heel goed bezig
Luisteren naar je lichaam, hoe doe je dat? Negeer deze tien signalen van je lichaam niet.
Ga niet alles op alles zetten om nog sneller te geraken, maar train goed in de lage zones, dan ga je vanzelf sneller lopen
Je bent echt heel goed bezig
Luisteren naar je lichaam, hoe doe je dat? Negeer deze tien signalen van je lichaam niet.
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
ik heb in mn strava ook enkele "toppers" zitten, van die tempo's val ik achterover. Op "rustige" training lopen ze sneller dan dat ik op een wedstrijd loop en op wedstrijd lopen die rond de 3:30min/km, gek! (maar die winnen dan ook geregeld wedstrijdenLuke666 schreef:Das waar, nu geeft dat extra energie om beter te doen.. Zie bij mensen, die ik volg op strava ook tijden waar ik alleen van kan dromen.

Zoals Mart zegt, niets overhaasten en niet te veel naar anderen kijken. Luister naar je lichaam en maak niet van elk loopje een race. Van rustige duurlopen leg je een stevige basis en die is nodig om op termijn sneller te worden.
Laatste wat ik wil in een blessure.. We werken allemaal en ik zit daar ook niet stil.. Gisteren was druk dagje en vandaag dagje vrij 

Run Babby Run... 

- martmarbus
Geluksvogel
Ik heb nooit vrij
Maar ik werk dan ook niet(meer)

Ik heb nooit vrij
Maar ik werk dan ook niet(meer)

(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
(@ Dolf Jansen)
I rest my case!
jeetje, ben ik nu echt de enige die elke dag op het werk zit?martmarbus schreef:Geluksvogel
Ik heb nooit vrij
Maar ik werk dan ook niet(meer)![]()
Buiten grote blokken verlof in de schoolvakanties neem ik eigenlijk nooit snipperdagen. Nu is het dus 'werkendag' tot de herfstvakantie en dan tot kerst.
Allé ik ga nog wat verder "hard werken"