Dagboek BlackScorpion

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door zoefje »

martmarbus schreef:En zo gaat dat dan.
Genieten en even de wereld om je heen vergeten.
Gewoon omdat het kan.
Wat maakt prestatie op zo'n moment nog uit?
Volgende keer weer op volle toeren.
Zo is het maar net!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Vandaag was het weer loopband tijd, deze keer ging het beter, maar het is duidelijk dat de werkdag telkens de spel verbrodder is. Als ik in de voormiddag loop, loop ik soepel en gemakkelijk. Loop ik na mijnwerk, lijkt het of ik een houten plank ben van een ton. Maar ja, om nu voor mijn werk te gaan lopen, ik ben geen nachtmuis...

Soit, het lopen op de loopband moet ik nog opbouwen, vandaag 5 min stappen, 15 min lopen, 5 min stappen gedaan en 2,2 km in totaal. Het stappen aan 4 km/u en het lopen aan 6,8 km/u. Dat is ver van mijn gebruikelijke 7,5 km/u, maar het lijkt of het lopen op de loopband sneller is dan buiten. In ieder geval voelde de 6,8 km/u goed aan en beter aan 6,8 km/u en minder km's dan helemaal niet lopen, right?

Vanaf morgen een weekje verlof, hopelijk kan ik daar 3 keer buiten gaan lopen, maar ze voorspellen veeeeel regen...
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door zoefje »

inderdaad, je hebt helemaal gelijk!! Als je lekker loopt met 6,8 dan is het echt prima!!! Lekker bezig!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Dinsdag wezen lopen in CenterParcs, maar het ging niet goed. Veel te koud, de lucht deed pijn aan mijn longen. Op 20 minuten een kleine 2,5 km eruit geperst en toen wijselijk gestopt. De hitte is niet mijn vriend, maar de koude ook niet.

Donderdag 450 meter schoolslag gezwommen op 15 minuten als substituut voor lopen. Ja, 450 meter zwemmen is niet veel, maar het was lang geleden dat ik nog gezwommen heb en ik kan enkel de trage schoolslag.

Gisteren opnieuw gaan zwemmen, deze keer 840 meter op 28 minuten. Toch iets meer, maar ik voelde het wel. Ondanks ik nu mijn loopband heb, ben ik toch aan het overwegen om er 1 zwemmetje per week tussen te doen. Eens over nadenken...
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Heee!
Tijdens een vakantie verblijf hoef je niet te sporten hoor?
Je mag ook van al het andere genieten.
Btw
De koude, daar moet je je gewoon even aan wennen.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Het plan was om gisteren opnieuw te beginnen met 3 keer per week te lopen, dan wel op de loopband. Maar het was zo druk op het werk dat ik helemaal moe en uitgeput thuis kwam en ik zag lopen écht niet meer zitten, vrees dat ik amper 1 voet voor de andere nog kon krijgen.

Vanavond avondschool, dus geen tijd. Ik hoop donderdag toch iets uit me te kunnen persen...
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Daarnet me verplicht en op de loopband gaan lopen. Vind het toch echt veeeeeel zwaarder dan buiten lopen. Dat gaat nog veel training vragen voor ik daar 5 km op ga kunnen lopen. Spijtig dat het niet even vlot loopt als buiten, maar ik zal maar hopen dat het zal beteren.

Vandaag 2,5 km gelopen (inwandelen er afgetrokken) op 21:30 minuten, dus gemiddeld aan 6,9 km/u.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

Jammer dat het je zo tegenvalt.
Maar denk maar zo, het maakt nu niet uit wanneer je stopt, je bent altijd weer daar waar je bent begonnen.:lol:
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door BlackScorpion »

Het valt inderdaad nogal tegen, maar ik wil doorzetten.
Misschien wordt het met training beter...
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek BlackScorpion

Bericht door martmarbus »

En onthoud wel.......het is een training.
Het hoeft geen wereld prestatie te worden. :D
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie