Oude Hamstring blessure blijft

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Devil
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2016, 14:30

Oude Hamstring blessure blijft

Bericht door Devil »

Twee jaar geleden liep ik een blessure op aan mijn hamstring. Ik probeerde toen nog maar het ging echt niet. Het was mijn fout omdat ik steeds sneller liep terwijl mijn spieren (hamstring) dit niet aankonden. Ik liep op dat moment rond de 15-17 km.
Scans en andere onderzoeken brachten geen verduidelijking. Dus heb ik 2 jaar eigenlijk weinig tot niets gedaan van sport; conditie zal nu wel nihil zijn.

Vroeger kon ik makkelijk enkele maanden zondigen; niet sporten en de draad weer oppikken. Op geen tijd was mijn conditie terug op peil. Heb de indruk dat dit nu wel moeilijker zal worden.

Ik weet nu eigenlijk niet hoe ik er terug aan kan beginnen. Ook wel omdat ik nog steeds die zeurende hinder heb in mijn hamstring.
Iemand tips om de conditie en het lopen terug geleidelijk op te bouwen?
Plaats reactie